مردم نباید تاوان سوءمدیریت خودروسازان را بدهند
مردم نباید تاوان سوءمدیریت خودروسازان را بدهند
سکان نیوز؛ یک نماینده مجلس با تاکید بر اینکه متأسفانه زیان انباشته خودروسازان به 150 هزار میلیارد تومان رسیده ولی مردم نباید تاوان سومدیریت این دو خودروساز را بدهند.

عضو مجمع نمایندگان استان سمنان ، با اشاره به افزایش قیمت چند باره خودرو در سال جاری اظهار داشت: متأسفانه شاهد قدرت‌نمایی خودروسازان در این زمینه هستیم ضمن اینکه سیاست‌گذاری‌های این صنعت مشخص نیست در کجا انجام می‌شود.

اردشیر مطهری در ادامه با اشاره به اینکه افزود:‌ نبایستی شاهد بی‌تفاوتی وزارت صمت و مدیران خودروسازی نسبت به بازار خودرو باشیم.

نماینده گرمسار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گرانی خودرو باعث تأثیر آن بر قیمت سایر اقلام و کالاهای اساسی دارد.

مطهری گفت: به نظر می‌رسد که ایران خودرو و سایپا قدرت تغییر وزیر را هم دارند و در سیاست‌های این وزارتخانه اثر می‌گذارند که اگر این موضوع تأیید شود بایستی وزیر تکلیف آنها را مشخص کند.

وی افزود: افسارگسیختگی قیمت خودرو به دلیل سو‌‌ءمدیریت جاده مخصوصی‌هاست است زیرا خروجی کار خودروسازان و نهاد ناظر بالادستی آنها یعنی وزارت صمت در 130 روز اخیر مشخص نیست که چه بوده است.

مطهری گفت: متأسفانه زیان انباشته خودروسازان به 150 هزار میلیارد تومان رسیده است. اینن در حالی است که متأسفانه وزیران دولت حسن روحانی دست در جیب مردم کرده‌اند و راه رفع کسری‌های بودجه را دست کردن در جیب مردم می‌دانند.

نماینده مردم گرمسار در مجلس افزود: مردم نباید تاوان سومدیریت این دو خودروساز را بدهند.