مردم قائمشهر،جویبار و سوادکوه به دنبال تغییرات بزرگ/منتخب مردم در مجلس باید مردمی باشد
مردم قائمشهر،جویبار و سوادکوه به دنبال تغییرات بزرگ/منتخب مردم در مجلس باید مردمی باشد
سکان؛ ورود چهره های جدید با انگیزه و مردمی به عرصه انتخابات درحوزه انتخابیه قائمشهر،جویبار،سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی نشان از برگزاری انتخاباتی پر شور و مشارکت خوب مردم در این شهرستانها دارد.

به گزارش سکان نیوز، همه انتخابات در كشورمان اعم از خبرگان رهبري، رياست جمهوري، شوراهاي اسلامي شهر و روستا، مجلس شوراي اسلامي داراي اهميت هستند اما انتخابات مجلس شوراي اسلامي را مي توان از حيث جايگاه، سياسي ترين آن دانست.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 11 اسفندماه برگزار خواهد شد اما با نام نویسی چهره های جدید برای نخستین بار در حوزه انتخابیه قائمشهر،جویبار،سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی و نیز تکاپوی نمایندگان فعلی شور و شوق انتخاباتی گسترده‌ای بر فضای این شهرستانها حاکم شده است.

مردم این 5 شهرستان با حضور در محافل مختلف سیاسی و جلسات معرفی کاندیداها از دغدغه‌های خود در حوزه فعالیت مجلس شورای اسلامی می‌گویند. آنها معتقدند که نمایندگان نباید شعارگرا بلکه عملگرا باشند. مردم با نگرش عمیق به سخنان کاندیداها گوش فرا می‌دهند و بعضاً وظایف نمایندگی را به آنها گوشزد می‌کنند.

البته به نظرمي رسد دراين بين عده اي هم بدون ارزيابي توانايي ولي با گرايش هاي خاص براي دسترسي به قدرت سياسي خود را وارد اين معركه كرده باشند .

خوب است بزرگان اين فرصت را براي افراد خوش فكر و تازه نفس با توانايي هاي بالا براي رفتن به مجلس فراهم كنند وبه جاي اينكه توان خود را براي بالا رفتن از نردبان مجلس بكار مي گيرند نردباني بسازند تا فكرهاي نو وارد مجلس شود و بتوانند ايده هاي جديد براي آباداني منطقه و کشور عرضه كنند.