مردم به ما اعتماد کردند و به آنها بدهکاریم و باید پاسخگو باشیم
مردم به ما اعتماد کردند و به آنها بدهکاریم و باید پاسخگو باشیم
سکان نیوز:نشست خبری عباس صالح زاده شهردار قائمشهر با حضور هادی فضلی رئیس شورای شهر، نصرالله دریابیگی، احسان اسماعیلی نجار، مجید عباسی و نصیر متانی برگزار شد.

به گزارش سکان نیوز/عباس صالح زاده در این نشست خبری با بیان اینکه ۱۵۰ میلیارد تومان پروژه شهری قائم شهر در دهه فجر افتتاح خواهد شد و کلنگ زنی نداریم، خاطرنشان کرد: زمانی در همین شهر به جای افتتاح پروژه و آسفالت بتن و رنگ تحویل مردم دادند اما امروز برای منافع شهر قائمشهر کوتاه نمی آییم و با هیچ کسی تعارف نداریم و محکم می ایستیم.

شهردار قائمشهر با عنوان اینکه مردم به ما اعتماد کردند و به آنها بدهکاریم و باید پاسخگو باشیم، افزود: از امام جمعه و فرماندار قائمشهر، پیرامون حمایت هایشان تقدیر می کنیم و همه محاسن و معایب اقداماتی که انجام شده به صورت جمعی بوده و شخص خاصی در این فعالیت‌ها مطرح نیست.

صالح‌زاده تصریح کرد: شهرداری سابق بیلان ۱۵۰ میلیارد تومان بدهی داشت و در سال ۹۲ شهرداری با ۱۰ میلیارد مثبت کارش را آغاز کرد اما در سال ۹۶ با ۱۵۰ میلیارد تومان بدهی و ۱۵۰۰ پرسنل و کارخانه نساجی قائمشهر تحویل ما شد و ابتدای حضور من در جایگاه شهرداری که ۱۷ ماه است از عملکرد بهتر خودمان دفاع می کنیم.

شهردار قائمشهر اظهار کرد: یکی از موفقیت های شورای پنجم این بود که ۳۰۰۰ هکتار در بازنگری طرح جامع قائمشهر به حریم این شهر اضافه شد و چشم انداز بلند مدت قائمشهر نیز کارخانه نساجی این شهرستان است که ۳۱ میلیارد تومان به شهرداری بدهکار شده است.

وی گفت:حریم رودخانه سیاه رود را حفظ کردیم و همچنین پایش تصویری ۳۱ دوربین در سطح شهر داریم و ۱۰ میلیارد تومان در بحث کانال‌ها و ۲۰ میلیارد تومان در موضوع آسفالت هزینه کردیم.

وی یادآور شد: افتتاح پروژه زیر گذر مسجد رسول در ۱۵ بهمن ماه صورت خواهد گرفت و همچنین ماهی ۷۰۰ میلیون تومان ماهیانه به نساجی کمک کردیم که این میزان هم اکنون به ۳۰۰ میلیون تومان در ماه رسیده است.

عباس صالح زاده گفت: نساجی قائمشهر ۶۰۰ میلیاردتومان برای بروز شدن اعتبار نیاز دارد،در حال حاضر پرسنل شهرداری و کارخانه نساجی حقوق معوقه ندارند چند ده میلیارد بدهی نساجی را پرداخت کردیم و امروز متولی نساجی هستیم هرچند شهرداری نمی تواند کارخانه داری کند اما در آینده باید یک تصمیم اساسی برای نساجی داشته باشیم این کارخانه باید به اهلش واگذار شود؛ به هیچ وجه اجازه انتقال و فروش کارخانه نساجی را نمی دهیم.

در ادامه هادی فضلی رئیس شورای شهر قائمشهر با عنوان اینکه بازگشایی حریم سیاهرود از اقدامات دیگر و مناسب در شورای دوره پنجم می باشد گفت : پروژه ها و خدمات شهری قائمشهر حاصل همکاری خرد جمعی شهرداری و شورای شهر است و کسی نمی تواند آن را برای خود مصادره مطلوب کند.

فضلی اظهار کرد: در حوزه تصمیم سازی ما دخالت داریم و رسانه ها با نقد منصفانه‌ خود به این امور بیش از پیش رسیدگی کنند .

وی تصریح کرد: فضای شهری نیازمند رسیدگی بیشتر است امیدواریم اولویت ها مد نظر قرار گرفته شود و مردم طعم‌شیرین خدمت را بچشند.

نصرالله دریابیگی عضو دیگر شورای شهر قائمشهر با اشاره اینکه امروز باید گفت زنده باد کار زنده باد پروژه، افزود: رسانه ها نقش مهمی در توسعه قایمشهر دارند که انتظار می رود بیش از پیش به موضوعات مدیریت شهری بپردازند.

مجید عباسی رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر قائمشهر با عنوان اینکه فعالین واقعی فضای مجازی در قائمشهر باید بیشتر از این ها در مسائل شهری ورود کند تا شاهد حضور بعضا افرادی با اهداف خاص نباشیم افزود: در ایام دهه فجر شاهد افتتاح پروژه های قابل توجهی در قائمشهر خواهیم بود.

احسان اسماعیلی نجار عضو دیگر شورای شهر قائمشهر با اشاره به اینکه در چهار سال اخیر علیرغم تضارب آرا مجموعه شهرداری و شورای شهر قائمشهر در کنار یکدیگر قرار داشتند افزود: اولویت بندی توسعه قائمشهر از جمله اهداف اصلی شورای پنجم می باشد که شاهد اتفاقات خوبی در ماه های آتی خواهیم بود.