مدیریت ناکارآمد در بابلسر و کلاف سردرگم ساخت و ساز در شهر
مدیریت ناکارآمد در بابلسر و کلاف سردرگم ساخت و ساز در شهر
سکان نیوز؛ واقعیت این است که یکی از ملزومات ایجاد تحول در شهرستان بابلسر اصلاح مدیریت هاست، تجربه ثابت کرده است که مدیران غیر متخصص و ضعیف یکی از عوامل مهم توسعه نیافتگی بابلسر محسوب می شوند.

به گزارش سکان نیوز، تحليل كارشناسي و آسيب شناسي مسئله توسعه نيافتگي شهرستان بابلسر بيانگر اين حقيقت تلخ است كه حضور مديراني غير متخصص و غيرمرتبط در مناصب مختلف يكي از مهمترين علل حاكميت ركود در تمامي بخش هاي توسعه است كه متاسفانه تاكنون كمتر بدان پرداخته شده است.

اين گروه از مديران كه به جاي كار درماني ،حرف درماني را وجهه همت خود ساخته اند اگر در فرایندی شایسته سالار و با لحاظ نمودن مؤلفه های تصریح شده در مدیریت اسلامی مورد ارزیابی و سنجش قرار گیرند، یقینا باید جای خود را به افرادی شایسته تر بدهند.
آنچه امروزه بعنوان تراژدي مديريت در بابلسر مورد توجه كارشناسان و تحليل گران رسانه اي است ناشي از همين معضل بنيادين مي باشد كه علي رغم پيگيري هاي بسياري از دلسوزان متاسفانه به لحاظ سيطره لابي هاي سياسي براصول شايسته سا لاري تاكنون منتج به نتيجه اي موثر نشده است كه البته اميدواريم شاهد تحقق اين مهم باشيم. بررسی ها نشان می دهد تعدادي از مديران در حد و قواره مديريت در بابلسر نبوده و نيستند.

بنابراین مردم بابلسر نباید معطل مدیران ضعیف باشند و مسئولان امر و نماینده مردم در مجلس یازدهم باید فکری برای پویایی ادارات مختلف و دستگاههاي اجرايي داشته باشند. ترديدي وجود ندارد براي شتاب بخشي به توسعه بابلسر و حل مشكلات مردم بايد مديران ضعيف، ناكارآمد و بي تجربه از علوم و فنون جديد جاي خود را به مديران پرانرژي و كارآمد بدهند.

یکی از موضوعاتی که مردم را در شهر بابلسر کلافه کرده است ساخت و سازهای بی رویه است.
زیر ساخت های بابلسر تحمل این همه ساخت وساز در شهر را نداشته و ندارد ، وقتی وارد شهر می شوید هر کوچه پس کوچه در حال ساخت و ساز و مسئولین شهری در حال صدور مجوز آپارتمان هستند و این پولهایی که از فروش تراکم و مجوز به دست می آید در چه جاهای هزینه می شود؟
حالا وقتی به زیر ساخت لوله کشی آب شهر نگاه کنیم میبینیم که لوله های قدیمی و باریک یک خانه که انشعابش برای همین یه خانه طراحی شده بوده در حال حاضر باید به حدود 20 واحد آپارتمان آبرسانی کند.
سه دوره از نمایندگان گذشته بابلسر در مجلس قول پیگیری حل مشکل آب شهر را دادند ولی نتوانستند مشکل مردم را حل کنند و در خیلی از جاهای بابلسر مردم با تانکر اب ذخیره و جابجا می کنند.
و اما نکته درد آور در شهرستان بابلسر این است که کنار دریا و بی آبی، و حال دولت برنامه انتقال اب دریا را به استانهای دیگر را در سر دارد…