مدیریت شهری منطقه 8 تهران با همفکری ائمه مساجد تحول در منطقه ثامن را رقم می زند
مدیریت شهری منطقه 8 تهران با همفکری ائمه مساجد تحول در منطقه ثامن را رقم می زند
سکان نیوز؛ شهردار منطقه 8 تهران بیان داشت: مدیریت شهری منطقه بنا دارد با همفکری و همیاری ائمه مساجد تحول در منطقه ثامن را رقم بزند.

به گزارش سکان به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ با حضور حجت الاسلام والمسلمین صادق زاده رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران، فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸ و سرهنگ محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید بهشتی اولین نشست فصلی ائمه جماعات منطقه۸ برگزار شد .

در آغاز این‌نشست فاطمه تنهایی ضمن تبریک میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: از خداوند متعال توفیق خادمی در منطقه۸ که ملقب به منطقه ثامن الائمه(ع) شهر تهران نام گذاری شده است؛ را طلب می کنم.

شهردار منطقه۸ افزود: رویکرد فعالیت شهرداری تهران پیرو تدابیر ابلاغی دکتر زاکانی شهردار تهران حول سه محور مساجد، محله و مدرسه خواهد بود و مدیریت شهری منطقه بنا دارد با همفکری و همیاری ائمه مساجد تحول در منطقه ثامن را رقم بزند.

تنهایی با اشاره به تفاهم‌نامه میان مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران و منطقه ۸ بر اجرای مفاد آن و پیش بینی بودجه مناسب کمک به مساجد برای سال ۱۴۰۱ تاکید کرد.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین صادق زاده گفت: منزل، مدرسه، محله و مسجد به یکدیگر وابسته و پیوسته هستند و ائمه جماعت مساجد آمادگی کامل برای همکاری با پایگاه های بسیج و مدیریت شهری دارند تا چالش‌های این منطقه در محلات مرتفع شود.

همچنین سرهنگ محمدی فرمانده ناحیه مقاومت شهید بهشتی افزود: در پایگاه های بسیج مساجد، موضوعات مردم محوری و مسجد محوری را دنبال می کنیم و انتظار این است که ائمه جماعت این موضوع را از فرماندهان بسیج مساجد مطالبه کنند تا با همین ظرفیت موجود محلات، بتوانیم مشکلات موجود را برطرف کنیم.