مدیریت جهادی فرماندار بابل در مبارزه با گسترش کرونا ستودنی است
مدیریت جهادی فرماندار بابل در مبارزه با گسترش کرونا ستودنی است
سکان نیوز؛ در شرایط بحران مهمترین مسئله بسیج مردم، استفاده از نیروی مردمی، جذب اعتماد و اطمینان مردم نسبت به برنامه های مورد نیاز و ارتقا خودباوری و خدامحوری می باشد که این موضوع خوشبختانه در شهرستان بابل در مبارزه با کرونا توسط فرماندار به خوبی در حال انجام است.

به گزارش سکان نیوز؛ هدف پذیرش مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، فرا مادی بوده و آن فرصت و توفیق خدمتگزاری در نظامی است که پرچمدار اسلام ناب محمدی (ص) در سرتاسر جهان محسوب می‌شود.
در شرایط حساس فعلی، تنها راه و کلید غلبه بر مشکلات و عبور از بحران‌ها، مدیریت جهادی است و مقصود از مدیریت جهادی، مجاهدت در راه خدا با تمام وجود است، چراکه جهادگر نه تنها به وظایف ذاتی خود عمل می‌کند، بلکه پای را فراتر گذاشته و با ازخودگذشتگی و ایثار، تمام هستی خود را برای نیل به اهداف فدا خواهد کرد.
دشمنان این مرز و بوم مدام می‌کوشند تا با تهاجم و محاصره همه جانبه ، نظام اسلامی را در تنگنای ایدئولوژیک و معیشتی قرار دهند و بنابراین وظیفه آحاد جامعه بویژه مسئولان و دست‎اندرکاران نظام اسلامی این است تا با تلاش مضاعف، دشمنان را در دستیابی به اهداف شومشان ناکام بگذارند.
طبق فرامین مقام معظم رهبری، یک مدیر جهادی باید پابه‌پای نفرات و زیردستان خود تلاش کرده، با اعتماد به نفس و توکل بر خداوند از امکانات و ظرفیت‌های موجود نهایت بهره را ببرد، اهداف و مشکلات را اولویت بندی کند و در اخلاق، منش، رفتار، تدین و تقید به احکام الهی نمونه و سرآمد باشد.

با گسترش ویروس کرونا در استان مازندران یکی از شهرهای که درگیر این ویروس شده بابل می باشد که به حالت وضعیت قرمز رسید و اکنون با مدیریت جهادی فرماندار و همکاری مردم و بازاریان در حال مبارزه و با این بحران در شهرستان می باشند.

بر کسی پوشیده نیست از زمان آغاز فعالیت ولی زاده در فرمانداری ویژه شهرستان بابل خدمات شایانی برای مردم بابل انجام شده است.

ولی زاده فرمانداری خوش فکر، جوان، متعهد و دلسوز و از جنس مردم که با آگاهی و اشراف کامل به وضعیت توانست بحران به وجود آمده در بابل را مدیریت کند.