مدیریت با نشاط و تحول گرا در گرو اعتماد به جوانان است
مدیریت با نشاط و تحول گرا در گرو اعتماد به جوانان است
سکان؛ در طول سال های اخیر توجه به جوانان و اعتماد به آن ها همواره اولویت رهبر معظم انقلاب بوده و ایشان با انتصاب مدیران جوان، پیام لزوم استفاده از ظرفیت های جوانان را به گوش همگان رسانده اند.

به گزارش سکان نیوز،توجه رهبر معظم انقلاب به جوانان، دغدغه همیشگی ایشان بوده و می‌توان گفت در طول تاریخ انقلاب اسلامی و پیش از آن نیز هیچ مسئولی به این میزان به دنبال بها دادن به جوانان نبوده است.

در مدیریّت هم هر جا جوان‌ها باشند، مدیریّت، مدیریّت بانشاط‌تری خواهد بود و توصیه ما این است که در مدیریّت های مختلف، جوان‌ها بیشتر به کار گرفته بشوند و بیشتر مورد استفاده قرار بگیرند. این جمله‌ای بود که رهبر معظم انقلاب بیانات خود در نخستین دقایق سال ۹۷ را با آن آغاز و بر توجه ویژه به استفاده از نیروهای جوان تاکید کردند.

یکی از نهادهای که در استان مازندران در استفاده از ظرفیت جوانان با انگیزه و توانمند در مدیریت اعتقاد جدی دارد شهردار جهادی و خوش فکر شهر بابل است.

انتصاب مجتبی ابراهیم زاده مدیرروابط عمومی شهرداری بابل، جوان با انگیزه و توانمندی که به عنوان مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بابل منصوب شده است نمونه بارز استفاده از جوانان با انگیزه و توانمند در عرصه مدیریتی است.

امیدواریم برای توسعه و پیشرفت شهرستان بابل به جوانان در عرصه مدیریتی اعتماد بیشتری کنیم.