مدیران با سابقه بالاتر از 30 سال دست از سر مخابرات بردارند/ضرورت ورود سازمان بازرسی
مدیران با سابقه بالاتر از 30 سال دست از سر مخابرات بردارند/ضرورت ورود سازمان بازرسی
سکان نیوز؛ مدیران بالای ۳۰ سال سابقه خدمت با صندلی‌هایشان خداحافظی کنند تا فضا برای مدیران جوان در مخابرات باز شود.

به گزارش سکان، با توجه به شرایط ویژه کشور ونیاز به مدیران جوان و با انگیزه در پست های سازمانی و استفاده از مدیران بازنشسته در نقش مشاور در کنار جوانان بسیار موثر خواهد بود.

متاسفانه این موضوع در مخابرات منطقه مازندران وارونه می باشد، جانشین مدیر مخابرات منطقه مازندران با 32 سال (بدون احتساب خدمت دو ساله سربازی) سابقه همچنان با توجه به ابلاغیه اسفندماه مخابرات ایران مبنی بر بازنشستگی مدیران و کارکنان با سابقه بالاتر از 30 سال ، در راستای چابکسازی سازمان که باید بازنشسته شوند در حال فعالیت است و نکته جالب اینکه وی سخت با لابی های گوناگون در صدد راضی کردن نمایندگان برای باقی ماندن بر صندلی ریاست است..
کارمندان این شرکت چگونه به وعده های این مدیر اعتماد کنند در صورتی که این مدیر تصمیمی بر رفتن ندارد .
آیا مدیر ارشد این مجموعه با سابقه بالای ۳۰ سال که توان دل کندن از صندلی ریاست و قدرت را ندارد خواهد توانست زیر مجموعه را متقاعد به بازنشسته شدن کند.
شایسته است این مدیر که خود را انقلابی و ولایی می داند جهت اثبات حسن نیت خود تصمیم انقلابی گرفته و ضمن خداحافطی میدان را برای هیات مدیره و مدیرعامل مخابرات ایران جهت انتخاب مدیر ی جوان و فعال و متخصص در مازندران باز کنند.
،امیدواریم سازمان بازرسی به عنوان نهاد نظارتی به این موضوع ورود کند تا چنین مدیرانی با صندلی‌هایشان خداحافظی کنند تا فضا برای مدیران جوان انقلابی باز شود.