مديرعامل جديد برق منطقه اي فارس منصوب شد
مديرعامل جديد برق منطقه اي فارس منصوب شد
سکان نیوز:در مراسمي با حضور معاون وزير نيرو در امور برق و انرژي و مديرعامل توانير، مراسم معارفه و توديع مديرعامل برق منطقه اي فارس برگزار شد.

به گزارش سکان نیوز به نقل از پايگاه خبري توانير، در مراسمی با حضور مهندس همايون حائري معاون وزير نيرو و مهندس محمدحسن متولي زاده مديرعامل توانير به صورت ويدئوكنفرانسي برگزار شده بود، مديرعامل جديد برق منطقه اي فارس منصوب و از تلاش هاي مهندس كريمي در مدت تصدي اين سمت، قدرداني شد.

برپايه اين گزارش، معاون وزير نيرو در امور برق و انرژي در مراسم انتصاب مهندس غلامرضا نصيري به سمت مديرعاملي شركت برق منطقه اي فارس با بيان اينكه اين شركت دو استان فارس و بوشهر را تحت مسئوليت دارد، خاطرنشان كرد: اين دو استان به لحاظ موقعيت جغرافيايي و استراتژيكي، داراي اهميت بسياري است.
همايون حائري با شاره به ضرورت توجه به مديريت مصرف برق، خاطرنشان كرد: خوشبختانه در دوسال گذشته رشد مصرف برق كاهش يافته و از 5.2 درصد در سال هاي گذشته به 2.9 درصد در سال 97 و به يك درصد در سال 98رسيد كه اين نشانگر اهميت فعاليت ها و پروژه هاي مديريت مصرف برق است.
وي با تصريح بر ادامه اين مسير، اظهارداشت: همچنين وزارت نيرو در ادامه پويش سال گذشته، امسال نيز پويش هرهفته الف_ ب _ايران را با محوريت ساخت و سازها و سازوكارها ادامه خواهد داد و ما اميدواريم كه بيش از گذشه شاهد بركات آن براي كشور باشيم.
معاون وزيرنيرو در امور برق و انرژي تاكيد كرد: با توجه به قرار گرفتن در سال جهش توليد، نبايد هيچ محدوديتي در تامين برق مراكز صنعتي و ساير مشتركان وجود داشته باشد.
در ادامه اين مراسم مدير عامل شركت توانير نيز در سخناني با تقدير از تلاش هاي مهندس كريمي در طول دوران خدمت در صنعت برق گفت: وي همواره مديري با اخلاق و پشتكار بود.
مهندس محمدحسن متولي زاده همچنين با اشاره به اين كه مهندس نصيري نيز در شركت برق منطقه اي فارس رشد كرده است، خاطرنشان ساخت: وي از طريق پروسه فراخوان انتخاب شده است و ما اميدواريم كه با ايجاد هماهنگي ميان دستگاه هاي استاني، در رسيدن به اهداف صنعت برق موفق باشد.
متولي زاده ياداور شد: سطح انتظارات از وي بسيار بالاست و البته با شناخت خوبي كه مهندس نصيري از صنعت برق استان هاي فارس و بوشهر دارد، رسيدن به اهداف تعيين شده، راهگشا خواهد بود.
در اين مراسم همچنين رضايي معاون عمراني استانداري فارس نيز در سخناني به تقدير از فعاليت هاي مهندس كريمي پرداخت و براي مهندس نصيري نيز آرزوي موفقيت كرد و گفت: در سال جهش توليد بيش از 3 هزار پروژه در نظر گرفته شده است كه در اين ميان نقش برق به ويژه در بخش شهركهاي صنعتي، حياتي است.
همچنين مهندس نصيري مديرعامل برق منطقه اي فارس نيز در اين مراسم در سخناني كوتاه گفت: سازمان ها داراي دو منبع بزرگ هستند كه شامل منابع انساني و تعامل با ساير نهادها و دستگاه هاست.
وي اظهار اميدواري كرد كه با استفاده از اين دو منبع، بتواند گام هاي موثري را در رسيدن به اهداف صنعت برق بردارد.
همچنين مهندس كريمي نيز در اين مراسم از همه كساني كه با وي در طول اين سال ها همكاري كرده بودند، تقدير و تشكر كرد.
برپايه اين گزارش، در اين مراسم مهندس غلامعلي رخشاني مهر معاون هماهنگي توزيع و دكتر مصطفي رجبي معاون برنامه ريزي و امور اقتصادي توانير نيز حضور داشتند.
گفتني است، معاونت طرح و توسعه، عضويت در هيئت مديره برق منطقه اي فارس، رياست بهره برداري استان بوشهر، مديريت مركز «ديسپاچينگ» استان هاي فارس و بوشهر و … از سوابق كاري مهندس نصيري به شمار مي رود.

  • نویسنده : نجفی