مددی؛ حاشیه برای تیم فوتبال استقلال سم است
مددی؛ حاشیه برای تیم فوتبال استقلال سم است
سکان نیوز؛ مدیرعامل استقلال گفت:حاشیه برای تیمی مثل استقلال سم است. حالا که استقلال به آرامش رسیده و از من تا تمام هیات مدیره در تلاش هستند که چالش ها را کم کنند.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص اینکه هر روز در رسانه ها یک نفر برای مدیرعاملی استقلال مطرح می شود و آیا این موضوع روی عملکرد وی تاثیر منفی دارد یا خیر گفت: من هم گاها این اسامی را می بینم و می شنوم.به شخصه از این افراد و تصمیمی که اتخاذ می شود اطلاعی ندارم چون هدفم خدمت به استقلال است. تا زمانی که باشم به خدمت ادامه می دهم و این حواشی و مطرح شدن اسامی مدیرعاملی روی من اثر ندارد. سعی می کنم طوری کار کنم که هر وقت هوادار اسم من را می شنود به نیکی از من یاد کند.

مددی در خصوص اینکه احمد سعادتمند هر روز در صفحه مجازی خود وعده می دهد و اینکه آیا این موضوعات برای استقلال ایجاد حاشیه نمی کند گفت: کاملا این موضوع درست است. حاشیه برای تیمی مثل استقلال سم است. حالا که استقلال به آرامش رسیده و از من تا  تمام هیات مدیره در تلاش هستند که چالش ها را کم کنند، هر اظهار نظری زیبننده استقلال نیست. هر کسی که استقلال را دوست دارد باید مقداری خوددار عمل کند.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص ماجرای استراماچونی عنوان کرد: ما هنوز این نفس تازه پنجره باز را حس نکردیم که متاسفانه شکایت استراماچونی و دستیارانش، عمر دانسی، مارکو کیسر و سباستین لتو به باشگاه رسید. باشگاه استقلال به مبلغ یک میلیون پانصد و پنج هزار یورو محکوم شده و البته ما تا پایان آبان فرصت داریم درخواست گرندز رای کنیم. در تلاش هستیم این پرونده میلیون یورویی را که سنگین است تامین کنیم. در حال برنامه ریزی هستیم تا لایحه ای بنویسیم و در دادگاه عالی ورزش رای را بشکنیم.

وی در خصوص اینکه آیا شانسی دارند یا خیز گفت: از روزی که رای آمد تماس های متعددی گرفتیم حتی با نفراتی که قبلا در استقلال بودند تماس گرفتم. واقعا حق این مربی این رقم نیست. با توجه به اینکه او مدعی است به استقلال علاقه دارد تصور می کردیم خیلی بهتر عمل کند اما در عمل دیدید که در نهایت اولیت مربیان خارجی پول است پول است و پول!