مخالفت ضرغامی با تخریب واحدهای گردشگری در سواحل آزادسازی شده
مخالفت ضرغامی با تخریب واحدهای گردشگری در سواحل آزادسازی شده
سکان نیوز؛وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: با تخریب واحدهای گردشگری در سواحل که سبب اشتغالزایی و رونق گردشگری شده اند مخالفم و حتماً با ریاست جمهور در این باره رایزنی خواهم کرد.

به گزارش سکان نیوز همزمان با سفر رئیس جمهور به مازندران عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به عنوان نماینده ویژه ریاست جمهوری به شهرستان رامسر سفر کرد.

وی با حضور در گلزار شهدای بهشت زینبیه با آرمان‌های شهدای والا مقام شهرستان رامسر تجدید میثاق کرد و دستور داد مزار پدران و مادران شهدا که فرزندان عزیزشان در راه حفظ انقلاب و امنیت به مقام والای شهادت رسیدند به‌طور ویژه گل آرایی و با نصب المان‌هایی دیده شود.
وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ادامه از سواحل شهرستان بازدید کرد و پاسخ به سوالی درباره تخریب واحدهای گردشگری در سواحل عنوان کرد؛ با تخریب مراکز گردشگری ساحلی که سبب اشتغالزایی و رونق گردشگری شدند، در طرح آزادسازی سواحل مخالفم هستم و حتماً با ریاست جمهور در این باره رایزنی خواهم کرد.
ضرغامی از واحدهای صنایع دستی، موزه مردم‌شناسی و گردشگری در دهکده ساحلی و پلاژ شهرداری رامسر بازدید کرد و توسعه این واحدها را نماد بزرگ جذب گردشگران و مسافران عنوان کرد.
وی با حضور در مزار شهدای گمنام در مصلی جواد الائمه (ع) شهرستان رامسر با آرمان‌های این شهدای والامقام تجدید میثاق و سپس ضمن دیدار با امام جمعه شهرستان رامسر حجت الاسلام محمود علیخانی از مصلی نیز بازدید کرد.

ضرغامی از هتل پارسیان رامسر بازدید و این هتل را نماد بزرگ توسعه گردشگری و یکی از هتل‌های گردشگرپذیر و نمونه رامسر معرفی کرد.
وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین از باغ ۳۳ هکتاری که با تلاش نماینده مجلس، فرماندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رامسر روند احیای آن در دستور کار قرار گرفته و به‌زودی عملیاتی می‌شود بازدید کرد.
ضرغامی از روند توسعه و ساخت ترمینال و اپرون و تملک زمین‌های دو طرف باند برای طرح‌های آینده توسعه فرودگاه شهدای رامسر بازدید و نیاز فرودگاه به دستگاه کمک ناوبری مطرح شد که از سوی شرکت فرودگاه‌های کل کشور در حال پیگیری است.

  • نویسنده : میلاد