محمدبیگی؛ شورای ششم چشم اندازی برای ابنیه مهم شهر قزوین در حوزه گردشگری تهیه کند
محمدبیگی؛ شورای ششم چشم اندازی برای ابنیه مهم شهر قزوین در حوزه گردشگری تهیه کند
سکان نیوز؛ صبح امروز منتخبین شورای اسلامی شهر قزوین با دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز دیدار و موضوعات مختلف شهری را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش سکان نیوز، دکتر محمدبیگی در این دیدار با اشاره به ضرورت تعامل منسجم و پیوسته اعضای شورای اسلامی شهر قزوین با نمایندگان استان تاکید کرد و گفت: امروز فرصت ایجاد یک پیکره کامل خدمت به مردم و زنجیره منسجم تصمیم‌گیری در سطح استان شکل گرفته است از این رو برگزاری جلسات منظم فی‌مابین بین نمایندگان استان و نمایندگان پارلمان شهری می تواند راهگشای حل بسیاری از مشکلات حوزه شهری باشد.

وی افزود؛ از اعضای شورای ششم خواستار آن هستم که به صورت ویژه از ظرفیت جوانان متخصص، متعهد انقلابی و گام دومی به عنوان موتور پیشران کشور استفاده کنند چراکه گزینه های واجد شرایط گام دومی با روحیه جهادی و خدمتگزاری می توانند گره گشای بسیاری از مشکلات امروز شهر و استان باشند، بی شک در سایه چنین فعالیتی می توان در چهار سال آینده شاهد پیشرفت و توسعه شهر قزوین بود.

نماینده مردم قزوین بیان داشت؛ شفافیت از لازمه های فعالیت مسئولان است. ضرورت دارد فعالیت‌های صورت گرفته به صورت منظم به اطلاع مردم برسد تا آنها بدانند که خادمان خود در حال فعالیت و خدمت هستند.

دکترمحمدبیگی گفت؛ از اعضای شورای شهر قزوین خواهان آن هستم که در انتخاب شهردار قزوین تمام همت خود را به کار بگیرند تا مدیری لایق و جهادی بر این مسند انتخاب شود تا در ۴ سال آینده چندین پروژه بزرگ شهری که معضل قزوین نیز می باشد را حل و به سرانجام برساند.

این نماینده مجلس افزود؛ اَبَر چالش های مدیریت شهری باید رصد و شناسایی شود تا برای آن چاره جویی لازم صورت بگیرد. در حوزه عمرانی معضلات مهمی در حوزه بافت فرسوده داریم که از جمله آن ضرورت تسریع در بازسازی محله دباغان و امامزاده حسین(ع)، محله هادی آباد و تعیین تکلیف پروژه شهید انصاری است. مدت هاست با وجود پیگیری های صورت گرفته این پروژه ها راکد باقی مانده، این در حالی است که این پروژه ها دارای اهمیت بسیاری است لذا از شورای ششم خواستار به نتیجه رسیدن این پروژه ها در طول ۴ سال فعالیتشان هستیم.

وی گفت؛ رفع معضلات مدیریتی همچنین مبارزه با فساد و رانت در مدیریت شهری یک مطالبه عمومی است، باید درگاه های فساد بسته شود در این راستا می‌توان از ظرفیت‌های دستگاه‌های نظارتی بهره‌مند شد.

محمدبیگی گفت؛ توجه به اعتقادات و باورهای دینی و فرهنگ سبک زندگی ایرانی_ اسلامی همچنین اقدامات فرهنگی مناسب در فضای شهری باید مورد توجه جدی اعضای شورای شهر و مدیریت شهری جدید باشد.

نماینده مردم قزوین بیان داشت؛ پیشنهاد می کنم سند چشم اندازی برای ابنیه مهم شهر در حوزه گردشگری قزوین تهیه شود تا در سایه آن شاهد رونق گردشگری در طول چهار سال فعالیت شورای ششم باشیم.

وی افزود؛ متاسفانه امروز وضعیت آستان مقدس امامزاده حسین(ع) به عنوان نماد مذهبی شهر قزوین مناسب و در شان این امامزاده واجب التعظیم نیست و این پروژه نیاز به توجه ویژه برای بهسازی و مرمت سریع دارد.

محمدبیگی اظهار داشت؛ بی شک در سایه همکاری بین نمایندگان مجلس با اعضای پارلمان شهری می توان شاهد گشایش بسیاری از گره های شهری از جمله پروژه مهم شهر قزوین بود. در این راستا اعلام آمادگی می کنم که درکنار دیگر همکارانم پیگیری‌های لازم در سطح کلان و ملی داشته باشیم و با وزرای مربوطه برای تسریع در روند پروژه های شهری رایزنی های لازم را انجام دهیم.