محسنی بندپی؛ تعلل در تعیین دستمزد کارگران پذیرفتنی نیست/کارگران آسیب پذیرترین قشر جامعه می باشد
محسنی بندپی؛ تعلل در تعیین دستمزد کارگران پذیرفتنی نیست/کارگران آسیب پذیرترین قشر جامعه می باشد
سکان نیوز؛ منتخب مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه تعلل دولت در تعیین دستمزد کارگران در سال 99 پذیرفتنی نیست، گفت: کارگران آسیب پذیرترین قشر جامعه می باشد.

دکتر محمدعلی محسنی بندپی در گفت و گوی اختصاصی با سکان نیوز، با اشاره به موضوع تعلل دولت در تعیین دستمزد کارگران سال 99 که از دغدغه های همه نمایندگان منتخب مردم در مجلس می باشد ، گفت: چرا به کارگران می رسند این قدر معطل می کنند.
وی با بیان اینکه آسیب پذیرترین قشر ما قشر کارگر می باشد،اظهار داشت: بایستی کارگران مورد توجه ترین قشر باشند و هر نوع بحث در رابطه با تعلیق افزایش دستمزدها یا مسکوت ماندن مذاکرات، قابل قبول نیست و باید قبل از پایان فروردین، تکلیف دستمزد ۹۹ مشخص شود.
منتخب مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس یازدهم در ادامه گفت: مجمع نمایندگان منتخب مازندران در مجلس یازدهم یک نشستی را در مورد استراتژی های منتخبان استان مازندران در مجلس یازدهم و توسعه استان با محوریت مسائل اقتصادی و اشتغال دهک های پایین، قرار است آخر همین هفته برگزار کند و جلسه ای هم با نماینده محترم ولی فقیه در استان مازندران خواهیم داشت.