مجمع نمایندگان مازندران در انتصاب افراد نقش کلیدی ندارد/وزیر آموزش و پرورش در انتصاب مدیرکل اقدام کند
مجمع نمایندگان مازندران در انتصاب افراد نقش کلیدی ندارد/وزیر آموزش و پرورش در انتصاب مدیرکل اقدام کند
سکان نیوز؛ رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت:در آستانه سال تحصیلی تاکید ما این است که مسؤولان وزارت آموزش و پرورش سریع‌تر تصمیم بگیرند اما وزاتخانه گزینه‌ای که سابقه قابل قبولی داشته باشد را منصوب کند. به وزیر آموزش و پرورش در این زمینه طی هفته آینده تذکر می‌دهم.

به گزارش سکان، کیوان مرادیان در مورد بلاتکلیف بودن وضعیت مدیرکل آموزش و پرورش مازندران و حواشی به وجود آمده در برکناری مدیرکل سابق، بیان کرد: بنده در چند جا این موضوع را مطرح کرده و در حال حاضر هم اعلام می‌کنم که اعضای مجمع نمایندگان استان به هیچ وجه در انتصاب‌ها دخالتی ندارند، البته برخی مواقع وزاتخانه‌ها از نمایندگان مشورت می‌گیرند به این صورت که نام چندین نفر را مطرح کرده و درباره افراد تحقیقاتی انجام می‌دهند اما در نهایت روال خودشان را با استانداری طی می‌کنند، مجمع در انتصاب افراد نقش کلیدی نداشته است.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران، درباره تغییر مدیرکل سابق آموزش و پرورش مازندران، افزود: در این زمینه یک سری مسائل حقوقی مطرح بوده، اصلا هیچ وزیری نمی‌پذیرد که یک مدیر را در مدت چند ماه تنها به خاطر نظر نمایندگان مجلس تغییر دهد، ممکن است که برخی‌ها فرافکنی کرده و تمایل ندارند که مردم حقایق را بدانند بحث جدای هست.

وی خاطر نشان کرد: در آستانه سال تحصیلی تاکید ما این است که مسؤولان وزارت آموزش و پرورش سریع‌تر تصمیم بگیرند اما وزاتخانه گزینه‌ای که سابقه قابل قبولی داشته باشد را منصوب کند. به وزیر آموزش و پرورش در این زمینه طی هفته آینده تذکر می‌دهم.