مجلس انقلابی فرامین رهبر معظم انقلاب را در همه ابعاد فصل الخطاب می داند
مجلس انقلابی فرامین رهبر معظم انقلاب را در همه ابعاد فصل الخطاب می داند
سکان نیوز؛ عضو هیئت رئیسه مجلس گفت؛ مجلس انقلابی فرامین رهبر معظم انقلاب را در همه ابعاد فصل الخطاب می داند.

علی کریمی فیروزجایی در گفت‌وگویی با اشاره به تأکیدات مهم رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر نمایندگان مجلس افزود: مجلس انقلابی فرامین رهبر معظم انقلاب را در همه ابعاد فصل الخطاب می داند. رهبری معظم انقلاب از آغاز مجلس یازدهم خط سیر مدون و روشنی برای نمایندگان ترسیم فرمودند که وظیفه مهم نمایندگان عملیاتی کردن آنها است، با پیگیری فرامین رهبری بار سنگین نمایندگان مجلس انقلابی به مقصد خواهد رسید.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تفاهم کلی مجلس یازدهم با دولت سیزدهم افزود: مجلس و دولت بر روی مؤلفه های اساسی حکمرانی و چالش های بنیادی کشور وحدت نظر دارند.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با تأکید بر لزوم هم افزایی در قوای سه گانه خاطر نشان کرد: هم افزایی قوا موجب شتاب بخشی به روند پیشرفت کشور می شود.

کریمی فیروزجایی عملکرد مجلس یازدهم را با توجه به‌ چالش ها مطلوب ارزیابی کرد و افزود: گره گشایی از مشکلات عمده کشور نیازمند مدیریت بهینه در بهره مندی متوازن از ظرفیت ها و فرصت‌ها است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: هم راستایی ارکان مختلف حکمرانی ضرورت حیاتی برای برون رفت از چالش ها است. آسیب شناسی تصمیمات عرصه حکمرانی از منظر علمی ضرورت دارد.

عضو هیأت رئیسه مجلس یازدهم گفت: کشور برای حل چالش های فرهنگی و اقتصادی نیازمند انسجام و اتحاد ملی است