متولی زاده ؛ ارائه خدمات توزیع برق غرب مازندران ارزشمند و قابل الگوبرداری برای دیگر شرکت ها است
متولی زاده ؛ ارائه خدمات توزیع برق غرب مازندران ارزشمند و قابل الگوبرداری برای دیگر شرکت ها است
سکان نیوز؛ مدیرعامل شرکت توانیر گفت:کارهای انجام شده کارهای ارزشمندی است که برای الگوبرداری و یا استفاده از خدمات قابل ارایه برای سایر شرکت ها نیز باید در دستورکار قرار بگیرد.

مهندس متولی زاده مدیرعامل شرکت توانیر پس از بازدید از کارگاه تعمیرات تجهیزات برق شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران در شهرستان نور اظهار داشت: کارهای انجام شده کارهای ارزشمندی است که برای الگوبرداری و یا استفاده از خدمات قابل ارایه برای سایر شرکت ها نیز باید در دستورکار قرار بگیرد.

وی افزود: بزرگ ترین نقطه قوت صنعت برق وجود نیروهای متخصص و توانمند است که در شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران این توان و تخصصص به خوبی در ارایه خدمات صنعت برق به کار گیری شده است.

مدیرعامل شرکت توانیر در ادامه در خصوص همکاری مشترکین در کاهش مصرف سوخت برای تامین سوخت نیروگاه ها اشاره کرد و گفت: به اين منظور، صنعت برق براي تشويق مردم به كاهش مصرف برق كه تاثير آن در كاهش مصرف سوخت نيروگاه ها نمايان مي شود، مشوق هايي را كه در تابستان براي مشتركان خانگي اختصاص مي داد، در زمستان نيز اجرايي مي كند. براين اساس، مشتركان خانگي در صورتي كه مصرف برق خود را كاهش دهند، از مشوق هاي صنعت برق برخوردارخواهند شد.
وی ادامه داد: هموطنان با اقداماتي ساده مانند خاموش كردن لامپ هاي اضافي در منازل و ادارات و كاهش جزيي شعله بخاري و يا كاستن يك درجه دماي محيط، مي توانند تا 10 درصد مصرف گاز كشور را كاهش دهند كه این رقم معادل 70 میلیون مترمکعب گاز در سال است و با چنين اقدامات ساده و همكاري مردم، مشكلي در تامين گاز و برق در كشور در روزهای سرد سال به وجود نخواهد آمد.

وی اجرای طرح تعدیل روشنایی معابر در اتوبان ها و بزرگراهها را یک اقدام نمادین صنعت برق در ضرورت کاهش مصرف مشترکین اعلام کرد و گفت: اقدام صورت گرفته در زمینه اصلاح روشنايي معابر باعث صرفه جويي يك ميليون ليتر در مصرف سوخت نيروگاه ها شده است.