متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان یکی از مهم‌ترین مطالبات بازنشستگان بود
متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان یکی از مهم‌ترین مطالبات بازنشستگان بود
سکان نیوز؛ به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان؛ از منتخبین نمونه استان و بازنشستگان سالجاری تقدیر شد.

سید صلاح قریشی با اشاره به جایگاه و اهمیت احترام به بازنشتگان گفت: بازنشستگان افرادی هستند که گرانبها‌ترین روز‌های خود را وقف خدمت به مردم کرده و در سخت‌ترین شرایط و با امکانات محدود همواره صادقانه در راه توسعه و خدمت به سازمان و میهن اسلامی گام نهاده اند.
مدیر کل تامین اجتماعی استان تکریم بازنشستگان همراه با خدمات مناسب را از اولویت های نخست کارکنان سازمان اعلام کرد و افزود: برخورداری از خدمات ویژه و مطلوب از حقوق طبیعی این قشر زحمت کشیده است.
وی خاطر نشان کرد: در همین راستا علاوه بر افزایش سالیانه مستمری بازنشستگان، جهت ارتقای سطح زندگی مستمری بگیران، متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان که یکی از مهم‌ترین مطالبات بازنشستگان سازمان بود، براساس بند “ب” ماده ۱۲ قانون برنامه ششم توسعه اجرایی شده است و تمامی مستمری‌بگیران بازنشسته، ازکارافتاده کلی و بازماندگان مشمول این قانون هستند.
قریشی با بیان اینکه در حال حاضر در استان کردستان تعداد 39 هزار و 112 بازنشسته این سازمان حضور دارند که با افراد تحت تکفل خود به بالغ بر 100 هزار نفر می باشند، توجه و رسیدگی به شان و جایگاه بازنشستگان را ضروری دانست و گفت: بازنشستگان گنجینه ای از تجربه، اندیشه و دانایی هستند که بایستی به وضعیت آنان در راستای سازندگی و بالندگی جامعه رسیدگی شود.
در این مراسم از 5 نفر از منتخبین نمونه (دو نفر بازنشسته و دو نفر همسر بازمانده و یک نفرازکار افتاده کلی نمونه)ت أمین اجتماعی استان کردستان تقدیر به عمل آمد.