ماموریت ویژه معاون سیاسی برای حل مشکلات بهشهر/جانمایی جدید برای پتروشیمی
ماموریت ویژه معاون سیاسی برای حل مشکلات بهشهر/جانمایی جدید برای پتروشیمی
سکان نیوز؛ معاون سیاسی استاندار مازندران به اشاره به اینکه استاندار به بنده ماموریت ویژه برای رفع مشکلات بهشهر داده است‌ گفت:پتروشیمی از بهشهر به شهر دیگر منتقل نخواهد شد در خصوص جانمایی جدید و استانداردهای زیست محیطی پتروشیمی تابع ضوابط و نظرات کارشناسان هستیم.

روح‌الله سلگی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران اظهار کرد: یک الیگارشی فربه در سال‌های گذشته از رانت‌های دولتی در مازندران شکل گرفت.

وی افزود: استاندار مازندران فردی پاکدست و خادم مردم است که همه امکانات و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری را بصورت برابر در اختیار مردم عزیز قرار می‌دهد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به اینکه بهشهر که روزگاری اشرف البلاد ایران بود امروز در شرایط خوبی قرار ندارد، تصریح کرد: نرخ بیکاری در این شهرستان در بالاترین سطح استان قرار دارد.

سلگی تاکید کرد: پتروشیمی از بهشهر به شهر دیگر منتقل نخواهد شد در خصوص جانمایی جدید و استانداردهای زیست محیطی پتروشیمی تابع ضوابط و نظرات کارشناسان هستیم.

وی افزود: بندر امام و نفت خزر علت انتخاب شهرستان بهشهر برای احداث پتروشیمی است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه کمک به رفع مشکلات میانکاله و رفع مسائل محیط زیست استان در راس برنامه‌های استاندار مازندران قرار دارد، بیان کرد: سفرهای شهرستانی استاندار، کارآمد و برنامه‌ریزی شده است و طی هفته‌های آتی به بهشهر خواهیم آمد.

سلگی خاطرنشان کرد: از فرماندار بهشهر انتظار داریم به سرعت طرح آمایش ظرفیت‌های گردشگری شهرستان را آماده کند تا زمینه‌های رونق و توسعه گردشگری را فراهم کنیم؛ استاندار مازندران به بنده ماموریت ویژه برای رفع مشکلات بهشهر داده است‌.

وی تاکید کرد: نخواهیم گذاشت روند فعلی در بهشهر ادامه پیدا کند و ان‌شاءالله با تمام قوت در صدد رفع موانع توسعه این شهر تاریخی و عالم پرور خواهیم بود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه شهرستان بهشهر محور شرق استان است و رشد آن آثار خوبی در دیگر شهرها خواهد داشت، گفت: اتحاد و انسجام میان مسوولان و ظرفیت‌های عظیم گردشگری در بهشهر نقاط قوت این شهرستان است و با نگاه جهادی و کار شبانه روزی شاهد تحول خواهیم بود.