ماموریت قالیباف به 3 کمیسیون برای بررسی فروش اوراق سلف نفتی
ماموریت قالیباف به 3 کمیسیون برای بررسی فروش اوراق سلف نفتی
سکان نیوز/رئیس مجلس شورای اسلامی از سه کمیسیون تخصصی مجلس (اقتصادی، برنامه و بودجه و انرژی) خواست به صورت جداگانه و یا به صورت مشترک به فروش اوراق سلف نفتی رسیدگی و آن را نهایی کنند.

به گزارش سکان نیوز، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه 26 مردادماه) پس از آغاز جلسه علنی مجلس درباره جلسه غیرعلنی امروز مجلس اظهار داشت: در جلسه غیرعلنی درباره فروش اوراق سلف نفتی که در شورای هماهنگی اقتصادی مطرح شده است بحث و گفت‌وگو شد.
وی افزود: چون این موضوع ( فروش اوراق سلف نفتی) در دستور شورای کار هماهنگی اقتصادی بود، لازم بود که نمایندگان مجلس نیز برای این موضوع مهم بحث و بررسی‌هایی صورت بدهند بنابراین دو ساعت در دستورکار جلسه غیرعلنی بود تا رؤسای کمیسیون‌های اقتصادی و برنامه و بودجه گزارشی را به نمایندگان ارائه کردند و نمایندگان نیز نظرات خود را بیان کردند و ان شاءالله این جمع‌بندی‌ها می‌تواند در تصمیم‌گیری نهایی شورای عالی اقتصادی تأثیرگذار باشد.
وی افزود: در نهایت جمع‌بندی این شد که کمسیون انرژی و کمیسیون برنامه و بودجه کمیسیون اقتصادی به صورت جداگانه و اگر ضرورت داشت مشترک به این موضوع رسیدگی و آن را نهایی کند.
وی تأکید کرد: با توجه به اینکه آخر هفته کنکور سراسری را داریم نمایندگان مجلس در دو کمیسیون بهداشت و درمان و کمیسیون آموزش، و همچنین در حوزه های انتخابیه خود، نظارت دقیقی را با همکاری معاونت وزارت مجلس برای پیاده‌سازی پروتکل‌های بهداشتی داشته باشند.