مازندران آبستن تغییرات جدید مدیریتی
مازندران آبستن تغییرات جدید مدیریتی
سکان؛ مازندران به عنوان سیاسی ترین استان کشور در روزهای آینده شاهد تغییر و تحولات جدید مدیریتی خواهد بود.

به گزارش سکان، زمزمه تغییرات احتمالی در فضای مدیریتی استان مازندران ، بخش عمده ای از گفت‌وگوها در فضای شبکه های اجتماعی استان حول این موضوع شده است.

سید محمود حسینی پور که آبان ماه سال 1400 سکان استانداری مازندران را به دست گرفت ابتدا و با نظر مشاوران و دلسوزان استان و پس از بررسی و رصد فضای مدیریت استان، بدون هیچ گونه تعجیل و شتاب نوسازی فضای مدیریتی استان را آغاز کرد هر چند برخی از وی خورده گرفتند که بایستی اتوبوسی مدیران دولت قبل را پیاده کند.

مردم مازندران با توجه به ظرفیت های این استان منتظر بهبود اوضاع اقتصادی هستند، در مازندران  مشکلات فراوانی از جمله بیکاری، افزایش افسارگسیخته قیمت ها نبود نظارت کافی در بازار، معضل زباله… و در این سال‌ها هم به جز حرف و شعار،  اتفاق مثبتی برای استان رخ نداده است و مردم توقعات جدی از مسئولان  و دولت کنونی دارند زیرا مردم رأی به تغییر داده‌اند.

امیدواریم استاندار انقلابی مازندران که در جهت رشد و توسعه مازندران دغدغه مند هستند در کنار تغییرات سیاسی که نیاز به یک خانه تکانی اساسی دارد، در حوزه اقتصادی نیز یک تحولی انقلابی صورت بگیرد.

دستگاه های اجرایی مازندران که در حوزه اقتصادی فعالیت می کنند متاسفانه در سال گذشته درگیر حاشیه های فراوانی بودند از سوء مدیریت در برخی و عدم ثبات مدیریت در دیگری، استان را وارد چالش جدی کرد و اولین قشری که آسیب دید کشاورزان و باغداران زحمتکش این استان بودند.

استان مازندران یکی از قطب‌های کشاورزی کشور است که با توجه به عوامل طبیعی یعنی آب، خاک و شرایط اقلیمی از پتانسیل بالایی در بخش کشاورزی برخوردار است و بررسی‌ آمار و عملکرد و مشکلات نشان می‌دهد هنوز نتوانسته‌ایم از ظرفیت‌های اقلیمی مازندران به خوبی بهره ببریم.