مادران معظم شهدا تجلی واقعی ایثار و استقامت هستند
مادران معظم شهدا تجلی واقعی ایثار و استقامت هستند
سکان نیوز؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پس از دیدار با مادر شهیدان طبری در شهرستان قائم شهر گفت: مادران معظم شهدا تجلی واقعی ایثار و استقامت هستند.

به گزارش ایثار واحد مازندران، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مناسبت فرا رسیدن سالروز وفات حضرت ام البنین ( س ) و روز تکریم از مادران معظم شهدا به اتفاق معاونین توسعه مدیریت منابع انسانی، فرهنگی استان و مشاور مدیر کل در شهرستان قائمشهر با الگوی اخلاق و بردباری مادر شهیدان والامقام سیامک، سعادت و سعید طبری دیدار و از ایشان تجلیل به عمل آورد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پس از انجام این دیدارها طی گفتگویی اظهار داشت: مادران معظم شهدا تجلی واقعی ایثار و استقامت، مظهر شکیبایی و مدافعان اصلی حریم مقدس ولایت هستند که به تبعیت از مکتب حضرت ام البنین (س) حماسه بزرگی را در تاریخ خلق کردند.

حجت الاسلام یوسف پور افزود: مادران شهدا در طول 8 سال دفاع مقدس حماسه های جاویدی ساختند و تاریخ همیشه به نیکی از آن یاد خواهد کرد. ایشان تصریح کرد: آنان با صبر و استقامت خود دشواریها و سختی ها را تحمل کردند و هم اکنون نیز در تمام عرصه ها حضوری پررنگ دارند.
ایشان اظهار کرد: ایثار و فداکاری و صبر و پایداری مادران شهیدان عزیز هشت سال دفاع مقدس را گرامی می‌داریم و صفحات تاریخ را به نام گذشت‌ها و خلوص و تلاش‌های آنان مزین می‌کنیم و عملکرد این بانوان فداکار را پشتوانه‌ای برای نسل امروز قرار می‌دهیم.
مدیر کل بنیاد مازندران گفت: این زنان دلیر و شجاع بودند که فرزندان جوان و نوجوان خود را برای خط مقدم جبهه آماده می کردند و برای دفاع از ولایت سینه سپر می کردند تا یک وجب از خاک مقدس این سرزمین در دست دشمن تا دندان مسلح نیفتد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: وجود این زنان دلیر و شجاع بوده است که ما در امنیت و ارامش زندگی می کنیم لذا باید به مقام والای این عزیزان ارج بنهیم و شهامت و شجاعت بی نظیر آنان را ستایش کنیم چرا که این بزرگوران شایسته تقدیر و تمجید هستند.
حجت الاسلام جواد یوسف پور اضافه کرد: در سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز بزرگداشت مادران شهدا، سر تعظیم به مقام شهید و شهادت به جای می آوریم و از مقام و منزلت این اسوه تاریخ تجلیل و تکریم بعمل آورده و از صبر و پایداری شان در راه ارزشهای دینی سپاسگزاری می کنیم.
گفتنی است مادر شهیدان گرانقدر طبری از حافظان قرآنی کشوری و استانی محسوب می گردد.