لوح دوستدار کودک نماد توجه به اخلاق حرفه ای در حوزه درمان است
لوح دوستدار کودک نماد توجه به اخلاق حرفه ای در حوزه درمان است
سکان نیوز؛ مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم در آیین اهداء لوح دوستدار کودک گفت: دریافت لوح دوستدار کودک در کنار سایر افتخارات تخصصی، نماد توجه به اخلاق حرفه ای است.

دکتر داود علیمحمدی در آیین اهداء لوح دوستدار کودک به بیمارستان امام رضا (ع) گفت: یکی از آموزش های مهمی که در حوزه درمان نیاز به توجه بیشتری دارد ،آموزش اخلاق حرفه ای است.
مدیر درمان تامین اجتماعی قم در ادامه گفت: آموزش های تخصصی و تکنیکی در بخش درمان شرایط مطلوبی دارد ولی به نظر می رسد توجه به اخلاق حرفه ای هنوز در آموزش نیروی انسانی مجموعه درمان از جایگاه مطلوبی برخوردار نیست.
دکتر علیمحمدی در جلسه آیین اهداء لوح دوستدار کودک از سوی دانشگاه علوم پزشکی قم اظهار داشت: توجه به دیافت نشان دوستدار کودک ودوستدار مادر نشان از عزم مجموعه درمانی برای فرهنگ سازی در اخلاق حرفه ای است.
وی در ادامه ضمن تشکر از کادر درمان گفت: بیمارستان تامین اجتماعی قم در مراقبت از نوزادان نارس در سطح کشور شرایط مطلوبی دارد و جزء بیمارستان های برتر کشوری در این زمینه است و با پیگیری های انجام شده در بیمارستان آموزش و مراقبت از کودک با رعایت شاخص های  جهانی به طور مستمر در حال پیگیری است.
دکتر محبی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم نیز ضمن تشکر از کادر درمان بیمارستان امام رضا (ع) در درمان بیماران کرونایی خاطر نشان کرد: بیمارستان امام رضا (ع) به عنوان دومین بیمارستان استان موفق به دریافت لوح دوستدار کودک شد که امیدواریم در آینده نزدیک ضمن نگهداری از رعایت استانداردها و شاخص های مربوطه، شاهد دریافت لوح دوستدار مادر باشیم.