لزوم نگاه همه جانبه به ضروریات تدوین بودجه سال 1400 شهرداری ساری
لزوم نگاه همه جانبه به ضروریات تدوین بودجه سال 1400 شهرداری ساری
سکان نیوز/ پرویز شعبانی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر ساری بر لزوم نگاه همه جانبه به ضروریات تدوین بودجه سال 1400 شهرداری ساری تأکید کرد.

به گزارش سکان نیوز، شعبانی در پایان اولین جلسه کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورا در سال چهارم از دوره پنجم که مهرماه 99 برگزار شد در گفتگویی اظهار داشت: جا دارد در ابتدا از عزیزانی که مسئولیت کمیسیون را در سالهای اخیر به عهده داشته و زحماتی را در این راستا متقبل و متحمل شده اند، تشکر و قدردانی نمایم.

وی افزود: جلسه کمیسیون طبق روال به بررسی نامه های رسیده از شهرداری اختصاص داشت که اکثراً به رفع مشکلات شهروندان مربوط می شد و کمیسیون پس از بحث و تبادل نظر تصمیمات لازم را اتخاذ نمود تا در اولین جلسه رسمی شورا مطرح و به رأی گذاشته شود.

شعبانی با بیان اینکه در شش ماهه دوم سال قرار داریم و به زمان تدوین و تصویب بودجه سال 1400 شهرداری ساری نزدیک می شویم گفت: سطح انتظارات شهروندان از شهرداری مرکز استان در سالیان اخیر افزایش چشمگیری داشته و از طرفی ازدیاد قابل توجه هزینه های جاری و عمرانی و در عین حال کاهش درآمدها به سبب وضعیت اقتصادی نامساعد کشور همه و همه اقتضا می کند تا از تدوین و تصویب بودجه های کاذب و غیرواقعی اجتناب شود.

وی با تأکید بر اینکه در شرایط امروز جامعه باید کمترین فشار به قشر ضعیف وارد شود، اذعان داشت: در تصویب بودجه سال آینده باید منابع درآمدی جدیدی را پیش بینی کرد به گونه ای که بار کمتری از تأمین بودجه شهرداری بر دوش شهروندان شریف ساری باشد و لذا کارشناسانی که در شهرداری و سازمان های تابعه به تدوین بودجه سال آینده می پردازند باید تمام توان و تمرکز خود را در راستای هرچه واقعی تر و بهینه کردن آن به کار بگیرند.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه در گذشته همواره نهایت تعامل را با شهرداری به منظور پیشبرد امور داشته است، خاطرنشان کرد: در سال پایانی شورای پنجم قرار داریم و از این رو هر شش عضو فعلی شورا مصمم به تعامل و همکاری حداکثری با شهرداری هستیم تا شهروندان مرکز مازندران در این مدت باقیمانده تا پایان دوره شاهد اتفاقات خوب عمرانی و فرهنگی در شهر ساری باشند.