كاهش دماي هوا و مشكلي براي صنعت برق ايجاد شد
كاهش دماي هوا و مشكلي براي صنعت برق ايجاد شد
سکان نیوز؛ مديرعامل شركت توزيع نيروي برق خراسان جنوبي گفت: با توجه به برودت هوا در سطح كشور و افزايش مصرف گاز و همچنين محدوديت توليد برق در نيروگاه ها نياز است مشتركان در مصرف برق صرفه جويي كنند.

مهدي دادگر اظهار كرد: با توجه به برودت هوا در سطح كشور و افزايش مصرف گاز و با عنايت به تصميم شركت گاز مبني بر حفظ پايداري گاز مشتركان خانگي به ناچار محدوديت هايي براي خوراك گاز مصرفي نيروگاه هاي برق و همچنين نيروگاه شهيد كاوه قاين اعمال شده و اين موضوع سبب شده در زمينه توليد برق كمبودهايي ايجاد شود.
وي افزود: در شركت توزيع برق خراسان جنوبي استان از مدتي قبل براي كمك به صرفه جويي در مصرف برق چراغ هاي روشنايي معابر را به صورت يكي درميان خاموش كرده ايم.
مديرعامل شركت توزيع نيروي برق خراسان جنوبي ادامه داد: همچنين با تمام ادارات و دستگاه هاي اجرايي كه مي توانستند در زمينه مديريت مصرف برق همكاري كنند، هماهنگ شده و اقدامات خوبي با هماهنگي شهرداران، ادارات راهداري و حمل و نقل جاده اي براي محدود كردن روشنايي پارك ها، ميادين و جاده ها با رعايت ملاحظات ايمني انجام شده است.
دادگر بيان كرد: جلسه اي با مركز پايش صنعت برق كشور برگزار شد كه با توجه به تداوم شرايط سرما و محدوديت هاي گاز تحويلي به نيروگا ه ها لازم شد تا از تمام مشتركان برق استان اعم از صنعتي، كشاورزي، عمومي و به ويژه مشتركين تجاري و خانگي مصرانه تقاضا كنيم تا زمان عادي شدن شرايط و روال عادي تحويل گاز به نيروگا ه هاي برق به هر ميزان ممكن صرفه جويي داشته باشند تا شرايط سرد سال را با داشتن و بهره مندي از هر دو نعمت گاز و برق به پايان برسانيم.
کد خبر : 95869