قلوب پاک والدین معزز شهدا مملو از محبت و مهربانی است
قلوب پاک والدین معزز شهدا مملو از محبت و مهربانی است
سکان نیوز؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در حاشیه دیدار با سه خانواده شهید در بابلسر گفت: قلوب پاک و خالص پدران و مادران معزز شهدا مملو از محبت و عطوفت و مهربانی است.

به گزارش ایثار واحد مازندران، حجت الاسلام دکتر یوسف پور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به پاس تکریم و قدرشناسی و ادای احترام به مقام والای ایثارگران و یادگاران عرصه ایثار و شهادت به اتفاق سرتیپ دوم دکتر سید تقی حسینی فرمانده مرزبانی استان چهارشنبه پنجم خرداد ماه در شهرستان بابلسر با والدین شهیدان معظم محمد جواد و کمال الدین مولایی، والدین سرهنگ شهید محمد مهدی عبدی و پدر صبور روحانی شهید مدافع حرم محمد امین کریمیان دیدار و از صبر این عزیزان تجلیل به عمل آورده شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پس از دیدار با سه خانواده معزز شهید در بابلسر اظهار داشت:‌شیر حلال و روزی حلال موجب شد تا والدین عزیز شهدا چنین فرزندان پاکی را تربیت کنند و تقدیم اسلام، انقلاب، نظام و حریم راه ولایت و آل ا … نمایند.

حجت الاسلام دکتر یوسف پور والدین شهدا را مایه افتخار دانست و گفت: قلوب پاک و خالص پدران و مادران معزز شهدا مملو از محبت و عطوفت و مهربانی است و همین امر موجب تا این اسوه های پایمردی از عزیزترین و با عزت ترین قشر جامعه محسوب شوند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران افزود: اگر امروز از عزت، آبرو، امنیت و آرامش برخوردار هستیم به برکت همت بلند و طبع والای این عزیزان است. ایشان تصریح کرد: خانواده های شهدا دارای کرامت و ارزش هستند و تکریم از آنان بر همگان واجب است.

حجت الاسلام دکتر یوسف پور گفت: در این دیدار ها هم از صحبت ها و خاطرات والدین شهدا استفاده کردیم و هم مشکلات آنان را مورد پیگیری قرار دادیم.