قدردانی مدیركل روابط عمومی شركت توانیر از عملكرد شایسته روابط عمومی شركت برق منطقه‌ای سمنان
قدردانی مدیركل روابط عمومی شركت توانیر از عملكرد شایسته روابط عمومی شركت برق منطقه‌ای سمنان
سکان؛ مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر، از مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان به دلیل اقدامات شایسته دفتر روابط عمومی این شرکت در انجام ماموریت های ملی ابلاغی ویژه پیک بار تابستان 1402 قدردانی کرد.

مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر، از مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان به دلیل اقدامات شایسته دفتر روابط عمومی این شرکت در انجام ماموریت های ملی ابلاغی ویژه پیک بار تابستان 1402 قدردانی کرد.

در بخشی از متن پیام تقدیر “محمدعلی اکبری” مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین المللی توانیر خطاب به “مهندس مجید وفائی” مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان تصریح شده است:” بدینوسیله از حمایت و همراهی جنابعالی در خصوص انجام ماموریت های ملی ابلاغی به نحو احسن و عملکرد شایسته مجموعه روابط عمومی آن شرکت ، سپاس و قدردانی می نماید .امید است در سایه همکاری و تعامل همیشگی تمامی ارکان صنعت برق ، شاهد هم افزایی ، رشد و ارتقاء هر چه بیشتر فرهنگ مدیریت مصرف برق مردم عزیز کشورمان باشیم .

گفتنی است؛ در این ابلاغ ۶ عدد طراحی پوستر و نصب بیلبورد با موضوع ساعت اوج مصرف، لوازم خانگی مانند روشنایی ، مدیریت مصرف بار در دنیا در مقایسه با ایران و طرح های تشویقی ویژه مشترکان صنعتی توسط دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای سمنان تهیه که برخی از آنها به صورت کشوری نیز منتشر شده است .