قدردانی از دست اندرکاران پویش هر هفته الف –ب-ایران در استان گلستان
قدردانی از دست اندرکاران پویش هر هفته الف –ب-ایران در استان گلستان
سکان نیوز؛ مراسم قدردانی از دست اندرکاران پویش هر هفته الف –ب-ایران در استان گلستان با حضور استاندار ، معاونین ،رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ، مدیران عامل صنعت آب و برق استان بصورت ارتباط ویدیو کنفرانسی با وزیر نیرو بر گزار شد.

به گزارش سکان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گلستان ؛ استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت حوزه نیرو در استان اظهار کرد: در بودجه سال آینده توسط دولت برای حوزه نیرو در گلستان افزایش اعتبار قابل ملاحظه ای پیش بینی شده است که امیدواریم با تصویب آن در مجلس شاهد رفع عقب ماندگی های استان در آب، فاضلاب و برق باشیم.

استاندار گلستان یادآور شد: توجه به فاضلاب شهری و روستایی گلستان در بودجه سال آینده به میزان ۸۰ درصد رشد داشته و همچنین اعتبارات برق استان نیز بیش از ۲ برابر شده و از ۳۰۰ میلیارد تومان سال جاری به ۷۰۰ میلیارد تومان در سال آنیده افزایش یافته است.

وی افزود: در سال آینده علاج بخشی سد وشمگیر، قره چای و آق دکش مورد توجه قرار گرفته و همچنین ۱۵۰ میلیارد تومان جهت اتمام مخزن سد نرماب در نظر گرفته شده است.

دکتر حق شناس خاطر نشان کرد: طی هفته های گذشته شاهد افتتاح بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه در حوزه آب رسانی به روستاها و همچنین افتتاح نیروگاه ۲۵ مگاواتی با همکاری بخش خصوصی بودیم که برای استان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی ادامه داد: امیدواریم با اختصاص بودجه به پروژه های حوزه صنعت آب و برق در گلستان شاهد رفع عقب ماندگی استان باشیم.

علی اکبر نصیری رئیس شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان گفت : یکی از اهداف پویش هر هفته –الف-ب-ایران تعامل دوسویه با جامعه برای ارائه عملکرد ، همکاری و بازخورد و استفاده از نظرات ارزشمند و مدیریت توام عرضه و تقاضا است.

وی افزود: خوشبختانه پروژه های مهمی در قالب این طرح در گلستان در هفته های اخیر با اعتباری بالغ بر ۴۰۵ میلیارد تومان افتتاح شد که این خود برگ زرینی از خدمات دیگر وزارت نیرو برای مردم شریف استان است .

نصیری در ادامه از کلیه همکاران و دست اندرکاران پویش هر هفته الف-ب-ایران که به نوعی خدمات صنعت و آب و برق را به مردم استان معرفی نمودند قدردانی نمود.

در ادامه بصورت ویدئو کنفرانس توسط وزیر نیرواز استاندار گلستان ومدیران عامل صنعت آب و برق استان ، طی ارسال لوح و تندیس یادبود ، بعنوان فعالان پویش هر هفته الف- ب- ایران تقدیر و تشکر بعمل آمد

همچنین در انتهای این جلسه وبینار با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان، مدیران عامل آب و فاضلاب، شرکت نیروی برق، آب منطقه ای استان برگزار شد از کتاب “دلگرمی ها و همراهی ها ” پیرامون پویش هر هفته الف ـ ب ـ ایران رونمایی شد.