قابلیت انتقال سالانه 6 میلیون مسافر در فرودگاه جدید
قابلیت انتقال سالانه 6 میلیون مسافر در فرودگاه جدید
سکان؛ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اعلام اینکه‌ برای احداث مکانیزه ترین فرودگاه کشور در کیش بیش از 20 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است، گفت: این فرودگاه مدرن هدیه‌ای از سوی دولت به مردم ایران است

«سرهنگی» با اعلام اینکه ترمینال جدید فرودگاه کیش قابلیت انتقال سالانه 6 میلیون مسافر را دارد، گفت: این فرودگاه ظرفیت انتقال پروازی مسافران در جزیره کیش را چندین برابر افزایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه ارتقاء حمل و نقل هوایی یکی از مهمترین ابزارهای توسعه صنعت گردشگری محسوب می‌شود، افزود: با توجه به شرایط جغرافیایی کیش،‌ ارتقاء حمل و نقل هوایی در این جزیره نقش بسزایی در توسعه اقتصادی آن ایفا خواهد کرد.

سرمایه گذاری 20 هزار میلیاردی برای احداث فرودگاه مدرن کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اعلام اینکه‌ برای احداث مکانیزه ترین فرودگاه کشور در کیش بیش از 20 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است، گفت: این فرودگاه مدرن هدیه‌ای از سوی دولت به مردم ایران است؛ ترمینال جدید و مدرن فرودگاه کیش طی سه قرار داد ارزی و ریالی با اعتباری بالغ بر 20 هزار میلیارد ریال از سوی سازمان منطقه آزاد کیش احداث شده است.

سرهنگی ادامه داد: مجوز اولین پرواز خروجی از این فرودگاه با تلاش شبانه روزی در سالروز ولادت ثامن الائمه امام رضا(ع) به مقصد مشهد مقدس اخذ و این پرواز با موفقیت انجام شده بود.