فعالیت های فرهنگی جهت آگاهی بخشی به کارفرمایان برای وصول مطالبات سازمان انجام گیرد
فعالیت های فرهنگی جهت آگاهی بخشی به کارفرمایان برای وصول مطالبات سازمان انجام گیرد
سکان نیوز؛ مدیر کل تامین اجتماعی استان هرمزگان، گفت: فعالیت های فرهنگی مبتنی بر آگاهی بخشی به کارفرمایان در زمینه وصول مطالبات سازمان انجام پذیرد.

عباس اکبری در بررسی عملکرد شعبه و طرح های در حال اجرا به شهرستان بندرلنگه در نشستی صمیمانه با رئیس و کارکنان شعبه تامین اجتماعی این شهرستان بابیان اینکه از تمامی ظرفیت های اطلاع رسانی جهت ارائه خدمات غیر حضوری به جامعه هدف استفاده شود، گفت: دراین برهه از زمان بهره گیری از ابزارهای ارتباطی ازجمله فضای مجازی جهت ارسال مطالب ( فایل، تیزر و تصاویر ) خدمات غیر حضوری گزینه و اولویت اول برای اطلاع رسانی می باشد.
وی با اشاره به استقرار سامانه ۱۴۲۰ سازمان افزود؛ این مرکز با بهبود مستمر فرآیندها به مخاطبانی که تماس می‌گیرند پاسخ فنی و کارشناسی می‌دهد و همکاران می توانند موارد و اشکالات موجود در سیستم و همچنین طرح ۳۰۷۰ در سامانه CRM انعکاس دهند.
اکبری در ادامه بیان کرد تمامی واحدها ملزم به ارائه برنامه عملیاتی جهت پیشبرد اهداف و جبران نقصان و ارتقاء رتبه شعبه هستند و این برنامه عملیاتی می بایست برای بازه های زمانی دو ماه آخر سال جاری و همچنین سال ۱۴۰۰ تدوین شود.
وی با اشاره به تقویت تعامل با کارفرمایان در جهت وصول مطالبات، اظهار داشت: تعهداتی که بر عهده سازمان تامین اجتماعی می باشد از محل حق بیمه هایی است که شرکای اجتماعی به سازمان پرداخت می کنند لذا ضروری است که فعالیتهای فرهنگی مبتنی بر آگاهی بخشی به کارفرمایان در زمینه وصول مطالبات سازمان انجام پذیرد.
در ابتدای این نشست رئیس و کارکنان شعبه بندرلنگه به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در خصوص مسائل و مشکلات شعبه و اجرای طرح خدمات غیر حضوری پرداختند.