فصل جدیدی از مدیریت انقلابی و جهادی آیت الله رئیسی برای حل مشکلات مردم
فصل جدیدی از مدیریت انقلابی و جهادی آیت الله رئیسی برای حل مشکلات مردم
سکان نیوز؛ معاون علمی و فناوری جمعیت شاهد و ایثارگر مازندران گفت:آیت الله رئیسی فصل جدیدی از مدیریت انقلابی و جهادی برای حل مشکلات مردم رقم زده است.

یوسفعلی جوانی قادیکلایی در گفت و گویی با سکان، اظهار داشت: مبارزه با مفاسد اقتصادی بی تردید یکی از مطالبات جدی مردم در حال حاضر است که در دوران طلایی مدیریت قوه قضائیه به زعامت آیت الله رئیسی امید به برخورد با فساد بیش از هر زمان دیگری نمایان شده است.

وی بیان داشت؛ برخوردهای قاطع و بی ملاحظه با مفسدین با هر وابستگی سیاسی و خانوادگی توسط آیت الله رئیسی، مردم را به حرکت در جهت ریشه کنی فساد امیدوار کرده است.

معاون علمی و فناوری جمعیت شاهد و ایثارگر مازندران با بیان اینکه راهبردها و سیاست‌های کلان ایشان (رئیسی) بر مبنای یک راهبرد درست بوده و دقیقا نیاز مردم است، افزود: ایشان از آن‌جا که مدیرِ میدانی، در صحنه و در کنار مردم است، این‌طور نیست که گزارش‌خوان باشد و از دور هم دستی بر آتش نداشته باشد، بلکه در صحنه و میدان بودن بر قدرتِ گره‌گشایی‌اش می‌افزاید.

جوانی قادیکلایی اظهار داشت: ایشان به سبب طبع شخصی و مدیریتی، قاطعیت و بُرندگی بالایی دارد و از سخنی که می‌گوید عبور نمی‌کند و می‌شود به او اعتماد و به سخنش تکیه کرد.

رئیس سابق مجمع عالی نخبگان استان مازندران گفت: ایشان از لحاظ قشربندی اجتماعی با عموم اقشار جامعه یکسان است و اصولا پایگاه اصلی وی جز طبقات فرادست نیست و به بیان دیگر از جنس عموم مردم است که درطول حیات سیاسی و اجتماعی خود و حتی در اوج بمباران تهمت ها نشان داده است که فردی اخلاق مدار است.

وی افزود: آیت الله رئیسی عملکرد خود را در قوه قضائیه و آستان قدس رضوی( ع) و هم اکنون هم در دولت سیزدهم با رویکرد تحول گرایی، اجرائی، مستمر، جامع نگر، حضور مداوم در صحنه عملیات، فعال سازی ظرفیت های جدید، جذب حداکثری نیروها، تسریع در انجام امور و سعه صدر کافی و لازم با موفقیت قرین کرده است.