فرمانداری در تراز انقلاب/چرا عزیزاده گرجی در بابل موفق است؟
فرمانداری در تراز انقلاب/چرا عزیزاده گرجی در بابل موفق است؟
سکان؛ از منظر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، مدیری در تراز انقلاب اسلامی است که خدمت‌رسانی به مردم را اصل و سرلوحۀ کار خود قرار دهد و در راستای تحقق عدالت اجتماعی، رفع تبعیض، کاهش فاصلۀ طبقاتی، رفع مشکلات معیشتی و نجات محرومین بکوشد.

به گزارش سکان، بی شک فلسفه وجودی جمهوری اسلامی ایران و همچنین دلیل انتخاب حاکمیت اسلامی توسط مردم در انقلاب اسلامی 57، استقرار کارگزاران و مدیران انقلابی در راس مدیریت کشور برای برقراری عدالت و خدمت رسانی به مردم، به ویژه مستضعفین و پابرهنگان بود تا تحت رهبری امام خمینی (ره) و ولی فقیه زمان، با مدیریت انقلابی کارگزاران متدین و کار و تلاش مضاعف آنان برای محرومیت زدایی، کشور در مسیر پیشرفت همه جانبه قرار گیرد و در سایه نظام اسلامی، مردم و مستضعفین دیگر شاهد بی عدالتی، فساد، ویژه خواری و تبعیض نباشند.

انقلاب اسلامی از بدو ظهور خود، دارای اصول و معیارهایی بود که در ادامه و استمرار آن، بیش‌ازپیش توسط امام خمینی (ره) و پس از ایشان توسط مقام معظم رهبری، تشریح و تبیین شد و مدیر تراز انقلاب اسلامی نیز با توجه به این اصول و چارچوب‌ها قابل تشخیص خواهد بود.

از منظر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، مدیری در تراز انقلاب اسلامی است که خدمت‌رسانی به مردم را اصل و سرلوحۀ کار خود قرار دهد و در راستای تحقق عدالت اجتماعی، رفع تبعیض، کاهش فاصلۀ طبقاتی، رفع مشکلات معیشتی و نجات محرومین بکوشد.

مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های بسیاری لزوم داشتن روحیه جهادی در مسؤولان کشور را تذکر داده‌اند و حتی در مراسم تنفیذ حکم سیزدهمین دوره ریاست جمهوری هم گفتند: امروز میهن عزیزمان، تشنه‌ خدمت و آماده‌ حرکت جهشی در همه‌ی عرصه‌ها، و نیازمند مدیریتی با کفایت و جهادی و دانا و شجاع است که بتواند توانمندی‌های آشکار و نهفته‌ی ملّت، بویژه جوانان را که بسیار فراتر از مشکلات است، بسیج کرده و به میدان کار و تلاش سازنده آورَد؛ موانع را از سر راه تولید بردارد.

با شروع کار دولت سیزدهم و انتصاب فرماندار ویژه شهرستان بابل، در این 17 ماه فعالیت قاسم عزیززاده گرجی در این شهرستان اقدامات و تحولات مناسبی رخ داد.

عزیززاده گرجی از جمله فرمانداران دولت رئیسی می باشد که با تفکرات انقلابی و اقدامات جهادی قطار توسعه شهرستان را برای خدمت به مردم به حرکت در آورد.

این مدیر انقلابیِ فعّالِ، پُرتحرّک و متعهد با هوشمندی و قدرت مدیریتی که دارد در این مدت توانسته است در به سرانجام رساندن پروژه ها و جذب اعتبارات در یک فضای همدلی و هماهنگی بین مدیران برای خدمت بهتر به مردم ایجاد کند، حتی برخی از پروژه ها در همین دولت کلنگ آن زده شد و با پیگیری های مستمر در همین دولت هم به بهره برداری رسید.

منافع مردم و مصالح نظام از جمله دغدغه های این فرماندار است، دشمنان نظام اسلامی با وارد کردن فشارهای اقتصادی گوناگون به‌دنبال دلسرد کردن قشر محروم و مستضعف از جمهوری اسلامی هستند، همان‌هایی که مسبب تحقق و استمرار این انقلاب بودند. تنها راه مبارزه با این فشارها و ضربه‌ها، چیزی جز فعالیت جهادی و مدیریت انقلابی مسئولان در راستای خدمت به مردم نخواهد بود.

در طول انقلاب اسلامی، هرگاه مدیریت انقلابی، فعال و پرتحرک داشتیم، کارها پیش رفته است و هرجا مدیریت‌های ضعیف، بی‌حال، ناامید، غیرانقلابی و بی‌تحرک داشتیم، کارها متوقف یا منحرف شده است.

بنابراین باید مدیران، افرادی باانگیزه‌تر و کارآمدتر باشند و تلاش بیشتری انجام دهند تا مردم طعم خدمت بی منت را بچشند و به حول ‌و قوۀ الهی، دولت سیزدهم با خدمت بی منت و شبانه روزی به مردم موفق خواهد شد.