فرصت طلایی اوراسیا برای اقتصاد مازندران
فرصت طلایی اوراسیا برای اقتصاد مازندران
سکان نیوز؛ مدیرمسئول نشریه اقتصاد هوشمند با اشاره به افزایش سهم تجارت ایران در اتحادیه اقتصادی اوراسیا، بیان داشت؛ در شرایط کنونی بازار اتحادیه اوراسیا یک فرصت طلایی برای تجار و صادرکنندگان مازندرانی است.

به گزارش سکان، محمدرضا فرجی نقیبی در گفت و گویی بیان داشت؛ اتحادیه اقتصادی اوراسیا فرصت مناسبی را برای استان مازندران فراهم می کند تا با استفاده از تعرفه های تجاری، فرصت سرمایه گذاری و توسعه صادرات غیرنفتی محصولات صنعتی و کشاورزی و کالای های تولید مازندران در بازارهای جهانی قابلیت رقابت پذیری داشته باشند.

وی با بیان اینکه ارتباط حداکثری با همسایگان که در دولت گذشته مورد غفلت قرار گرفته بود، از زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم مورد توجه جدی قرار گرفت، اظهار داشت: استاندار مازندران با توجه به ظرفیت بالای این استان در تولید محصولات کشاورزی و قرار گرفتن در مسیر اصلی کریدور شمال به جنوب، دیپلماسی اقتصادی را مبنای کار و اهداف خود قرار داد و ثمره آن افزایش مراودات تجاری با برخی کشورهای همسایه است.

مدیرمسئول نشریه اقتصاد هوشمند گفت: در راستای فعال سازی دیپلماسی اقتصادی در مازندران، خط تولید یک از محصولات لبنیاتی در کشور ازبکستان راه اندازی می شود که این خود ظرفیت عظیمی را برای مازندران ایجاد خواهد کرد.