فرزند شهید کاوه: آیت الله رئیسی فراجناحی و تحولگراست/ باید اعتماد مردم به نظام بازگردد
فرزند شهید کاوه: آیت الله رئیسی فراجناحی و تحولگراست/ باید اعتماد مردم به نظام بازگردد
سکان نیوز؛ فرزند شهید سردار محمود کاوه با بیان اینکه رفتارهای دولت فعلی منجر به کاهش سرمایه‌های اجتماعی نظام شده و باید اعتماد به جمهوری اسلامی باز گردد، گفت: آیت الله رئیسی فراجناحی و تحولگرا و صادق است.

زهرا کاوه فرزند شهید سردار محمود کاوه در نشست خبری خانواده شهدای حامی آیت‌الله رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: پدران ما در اوج جنگ و در مناطق مختلف غرب کشور و کردستان در فرماندهی جنگ سخت حضور داشته و علاوه بر این در فرماندهی جنگ نرم هم حضور جدی داشتند و عملا این سرداران شهید در مراوده با هموطنان کرد زبان‌مان سعی می‌کردند اعتماد از دست رفته آنان را که قبل از انقلاب بود به سمت جمهوری اسلامی جلب کنند. این در حالی است که برای پیروزی انقلاب اسلامی خون فراوانی ریخته شده و بایستی برای آبیاری این درخت اعتمادها را افزایش داد.

وی افزود: به واسطه اعتمادی که بسیاری از سرداران شهید در قلوب مردم کردستان ایجاد کرده بودند، بسیاری از مردم کردزبان نام کاوه را بر فرزندان خود گذاشته بودند.

فرزند شهید سردار کاوه تصریح کرد: خیلی راحت می‌توانیم اعتماد از دست رفته را بازگردانده و مردم همچنان در مسیر جمهوری اسلامی باشند. این در حالی است که در سال‌های گذشته نوع رفتارها و مدیریت بخش‌های مختلف دولت به سمت و سویی بوده که منجر به کاهش سرمایه‌های اجتماعی نظام شده است.

کاوه خاطرنشان کرد: کسانی که دست‌شان به خون پدران ما آلوده است، اعم از رسانه‌های معاند و سعودی، آمریکایی، منافقین و داعشی‌ها سعی می‌کنند که نارضایتی‌های مردم ایران را برجسته‌سازی کرده و آن را به کل نظام تعمیم بدهند، در حالی که نارضایتی مردم از نظام نیست بلکه از دولت است. البته این نارضایتی‌ها به دلایل و مشکلات بسیار دردناکی به وجود آمده است.

وی افزود: اگر شرایط به وجود آمده موجب خم شدن کمر مردم شده است، منجر به شکسته شدن کمر خانواده شهدا شده است.

فرزند شهید سردار کاوه اظهار داشت: در سال 96 بسیاری از پدران و مادران خانواده‌های شهدا نگران بوده و اشک می‌ریختند؛ چراکه وقایع آن سال باعث شد که کاندیدای جبهه انقلاب یعنی آیت‌الله رئیسی رأی لازم را کسب نکرده و فرد دیگری رئیس جمهور شود.

کاوه گفت: متأسفانه خانواده شهدا هم به مانند مردم در اثر مشکلات و معضلات به وجود آمده در چند سال اخیر آسیب‌های زیادی دیده‌اند.

وی اضافه کرد: قطعا وضع موجود خواست شهدا نبوده و مقصران وضع موجود کوچک‌ترین نسبت و قرابتی با شهدا ندارند؛ رسانه‌های معاند با تبلیغات مختلف و تخریب‌های متعدد و دگرگون کردن موقعیت‌های کشور و با ایجاد التهاب و هیجان‌زدگی و با حربه‌های مختلف رسانه‌ای سعی دارند که واقعیت‌ها را طور دیگری نشان دهند و می‌کوشند مسائل اصلی و فرعی را با یکدیگر جابجا کنند و به سمت موضوعات فرعی مانند حجاب زنان، کنسرت و… تغییر دهند.

فرزند شهید سردار کاوه تصریح کرد: رسانه‌های وابسته به استکبار جهانی تلاش دارند مشارکت در انتخابات آتی پایین باشد و دولت حداقلی روی کار آمده و برآیند آن نظر اکثریت جامعه نباشد. این در حالی است که دشمنان با حربه‌هایی مانند حقوق بشر، تحریم و… سعی دارند فشارها بر ملت ایران را افزایش دهند اما مردم می‌توانند این بهانه‌ها را از دست استکبار جهانی گرفته و با حضور حداکثری خود در انتخابات، انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را عزتمند کنند.

کاوه افزود: عشق به مردم و تعلق خاطر به آرمان‌های انقلاب 57 سرلوحه و شاخص تصمیمات همه ملت باید باشد؛ حمایت از آیت‌الله رئیسی در انتخابات، حمایت از یک جناح نیست؛ چراکه او فراتر از جناح‌هاست، زیرا آقای رئیسی یک فقیه عالمِ مبارز است که ذره‌ای ناخالصی در او وجود ندارد.