فرزندان شهدا شناسنامه نظام و انقلاب هستند
فرزندان شهدا شناسنامه نظام و انقلاب هستند
سکان نیوز؛ سعید کهن سال با بیان اینکه فرزندان شهدا شناسنامه نظام و انقلاب هستند اذعان داشت: شما عزیزان ادامه دهنده راه پدران خود باشید.

به گزارش ایثار واحد مازندران، سعید کهن سال مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در جمع فرزندان معظم شهدای شهرستان جویبار با اشاره به فضائل و فیوضات معنوی ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه رمضان، ماه رحمت و مغفرت، استغفار و دعا، فرصت عبادت جهت رسیدن به تقرب الهی است.وی افزود: در ماه رمضان و شب های قدر، ملائکه به اذن خدا از آسمان فرود می آیند و بارش رحمت الهی در این ماه با عظمت بر انسان می بارد.
مدیر کل بنیاد مازندران ضمن تبریک تقارن ماه رمضان با میلاد سراسر نور کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و لزوم بهره مندی از سیره معنوی و اخلاقی این امام همام گفت: در این ماه عزیز دلهای خود را به نور ایمان، تقوا، نیت خالص، قرآن کریم و انوار الهی صیقل دهیم تا مانع نفوذ شیطان به درون خود شویم.
کهن سال با بیان اینکه فرزندان شهدا شناسنامه نظام و انقلاب هستند اذعان داشت: شما عزیزان ادامه دهنده راه پدران خود باشید و در هر دستگاهی که خدمت می کنید عملکرد شما بیانگر این نگاه ارزشی باشد که فرزندان آن مردان غیور و شجاعی هستید که برای کشور خود حماسه آفریدند و در راه اعتلای اسلام ناب محمدی ( ص ) به فیض عظمای شهادت رسیدند.
مدیر کل بنیاد مازندران، فرزندان شهدا را ولی نعمتان، صاحبان اصلی و سند حقانیت نظام دانست و گفت: خدمت به ایثارگران یک افتخار است و خدمتی که با سربلندی و رضایت همراه باشد ارزش آفرین است.
این مسئول در رابطه با اثربخش بودن گفتمان ایثارگری تصریح کرد: امروز گفتگوی ما با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، باید یک گفتمان سازنده، درست و خردجمعی برای رسیدن به یک فهم و ادبیات مشرک باشد تا بر مبنای آن ایده های خلاقانه شکل بگیرد.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به اینکه حضرت علی (ع) حق مطلق و محور حق بود عنوان کرد: اگر امروز نسبت به جامعه معزز ایثارگری بی توجهی صورت گیرد در روز قیامت مورد بازخواست قرار خواهیم گرفت و خانواده معظم شهدا پناه و مأمن ما هستند همه ما باید بخش زیادی از مشکلات آنان را کم کنیم و با نگاه تکریم و احترام به استقبال این عزیزان برویم، چرا که ایثارگران در همه عرصه ها امتحان خود را به نحو احسن پس داده اند و ما در جایگاه خدمت رسانی، باید التیام بخش آلام این عزیزان باشیم.
کهن سال اظهار کرد: دکتر سلگی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران بعنوان فرزند معزز شهید در جلساتی که مزین به یادگاران عزیز شهدا است حضور پیدا می کنند و مشکلات آنان را در حوزه اشتغال، تبدیل وضعیت و … مورد پیگیری قرار می دهند.
گفتنی است این نشست به میزبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان جویبار برگزار گردید.