فتح الهی؛ آرمان های انقلاب، نهضتی امید بخش در سراسر جهان در جریان و حرکت است
فتح الهی؛ آرمان های انقلاب، نهضتی امید بخش در سراسر جهان در جریان و حرکت است
سکان نیوز؛ سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم با انتشار پیامی آغاز دهه مبارک فجر و فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به مردم غیور ایران و بویژه ساکنان نجیب قشم تبریک گفت.

به گزارش سکان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم؛ متن پیام تبریک دکتر افشار فتح الهی به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر به شرح زیر است.

بسم الله الرحم الرحیم
12 بهمن؛ آغازین روز ایام الله دهه فجر، روز ورود تاریخی امام راحل به کشور بعد از 15سال دوری و تبعید یک روز تاریخی در کشور ما محسوب می‌شود و یادآور عظمت، اقتدار و حماسه ملتی است که در پی مجاهدت ها و مبارزه علیه جهل، استبداد، خودکامگی و وابستگی با پیروی از رهنمودهای معمار کبیر انقلاب، بذر امید و بیداری را در دل آزادی خواهان و عدالت طلبان خسته از ظلم و ستم در سراسر جهان بارور نمودند.

جشن انقلاب سرآغاز تجلی فصلی دیگر از افتخار، عزت و سربلندی ملتی است که با مشت‌های گره کرده و گام‌های استوار به ثمر رسید و هم اکنون با نقش والای ” ولایت فقیه و رهبری” در صیانت از اهداف و آرمان های انقلاب نهضتی امید بخش در سراسر جهان در جریان و حرکت است که درخشش آن امروز مرزهای جغرافیایی را در نوردیده است.
ایام مبارک دهه فجر و روزهای گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور اراده و عزم ملت ایران برای فرداهای بهتر و یکدلی و همراهی در جهت خواست عمومی و پایش و مراقبت دائمی از دستاوردهای آن است، بدون شک تداوم راه و مسلک شهدای گرانقدری چون سپهبد قاسم سلیمانی در گرو اتحاد و انسجام ملی و تقویت روحیه مقاومت و خودباوری در جامعه است.

مرور تاریخ ایران، بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گواه تلاش های مکرر و بی وقفه دشمنانی است که همواره با دسیسه‌های مختلف، از تهدید و تحریم گرفته تا انواع جنگ های روانی، بنیان این نظام مقدس را نشانه گرفته اند تا تأثیرگذاری ایران اسلامی را در عرصه تحولات جهانی تضعیف نمایند، اما غافل از اینکه دلاورمردی ها و مردانگی ها، همواره بر تارک این سرزمین ثبت شده و به تعبیر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، انقلاب اسلامی ایران، سرآغاز بیداری اسلامی در جهان و سرمشق ملت های آزاده برای رهایی از استبداد و استعمار است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و تمامی شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و آرزوی طول عمر برای مقام معظم رهبری، سالگرد یوم‌الله دهه فجر را به ملت قهرمان ایران و بویژه مردم نجیب جزیره قشم تبریک و تهنیت عرض می‎نمایم. امید است که در سایه الطاف الهی، شاهد توفیق روز افزون ایران اسلامی باشیم.