فاز اول ۲ نیروگاه کوچک در مازندران وارد مدار شد
فاز اول ۲ نیروگاه کوچک در مازندران وارد مدار شد
ساری-سکان نیوز/ سرپرست شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به وارد مدار شدن فاز اول دو نیروگاه جدید و کوچک گفت: ۸ مگاوات نیروگاه مقیاس کوچک تا سال آینده در استان وارد مدار می شود.

به گزارش سکان نیوز/ محمدحسین اسدی گرجی با بیان اینکه فاز اول نیروگاه هفت مگاواتی جویبار و سه مگاواتی قائم شهر با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال هفته دولت افتتاح شد، افزود: ظرفیت این نیروگاها ۱۰ مگاوات و تاکنون حدود دو مگاوات آنها مورد بهره برداری قرار گرفته است و پیش بینی می‌شود تا سال آینده فازهای بعدی آنها تکمیل و به بهره برداری برسد.
وی افزود: نیروگاه‌های تولید پراکنده گتاب بابل با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی و میاندرود ساری با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی نیز از پروژه‌های قابل افتتاح پویش هر هفته الف و ب ایران است که در مرحله پایانی کار قرار دارند.
رپرست شرکت توزیع نیروی برق مازندران از برخورداری سه روستای مازندران در مناطق دور دست، کوهپایه ای و صعب العبور بابل با اعتباری با لغ بر دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: روستاهای گلیران با اعتبار یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال، کاکرون با اعتبار ۹۸۷ میلیون ریال و گلیران واشه با اعتبار ۲۸۵ میلیون ریال برقدار شدند.
وی افزود: برای برقدار شدن این روستاها ۳ دستگاه ترانسفورماتور نصب و ۸۵۵ متر کابل زمینی احداث شده است.
سرپرست شرکت توزیع نیروی برق مازندران تصریح کرد: این روستاها از پروژه‌های گروه ساخت و سازهای پویش هرهفته الف و ب ایران بود که در هفته دولت همزمان با سایر پروژه‌های شرکتهای توزیع برق کشور مورد بهره برداری قرار گرفت.