عملکرد بنیاد مازندران در دولت سیزدهم با رشد چشمگیری همراه بوده است
عملکرد بنیاد مازندران در دولت سیزدهم با رشد چشمگیری همراه بوده است
سکان؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در جلسه شورای معاونین گفت: عملکرد بنیاد مازندران در دولت سیزدهم با رشد چشمگیری همراه بوده است و این میزان رشد باید به خوبی اطلاع رسانی شود.

به گزارش ایثار مازندران سعید کهن سال در جلسه شورای معاونین بنیاد استان که در دفتر مدیرکل برگزار شد، ضمن بزرگداشت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر، گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین عملکرد بنیاد استان در دولت سیزدهم است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران تاکید کرد: با توجه به اقدامات موثری که در عرصه خدمتگزاری به جامعه معزز ایثارگری از زمان دولت آیت اله دکتر رئیسی صورت پذیرفته است شاهد رشد و پیشرفت قابل ملاحظه ای در بخش های اشتغال، اقدامات درمانی، حوزه مسکن، تشکل های ایثارگری، تفاهم نامه با دستگاه ها، آموزش، ساماندهی گلزار شهدا، ساخت و مرمت ساختمان های ادلری و عمره بوده ایم و این میزان رشد باید به خوبی اطلاع رسانی شود.

کهن سال افزود: در هفته دولت امسال، عملکرد و فعالیت های بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران باید به صورت مقایسه ای بیان شود، چرا که عملکرد دولت سیزدهم چشمگیر و بی نظیر بوده است، این موفقیت با عزم جهادی و میدانی محقق شد.