عقب ماندگی های یک دهه گذشته بابل را جبران خواهیم کرد
عقب ماندگی های یک دهه گذشته بابل را جبران خواهیم کرد
سکان نیوز؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل بیان داشت‌‌؛ عقب ماندگی های یک دهه گذشته بابل را جبران خواهیم کرد.

به گزارش سکان، قاسم عزیززاده‌گرجی،معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل در مراسم معارفه چهل‌وپنجمین شهردار بابل ضمن تبریک روز شورا و هفته منتسب به آن گفت:حضور معنادار مردم و اقشار مختلف در مراسم معارفه شهردار مسئولیت ما را دو چندان می کند تا زمینه های خدمات بیشتری را برای آنان فراهم آوریم.

وی بیان داشت؛ اگر بناست اتفاق مهمی در شهرستان بیفتد شدیداً نیازمند یک نگاه تحولی خروج از مدیریت شهرداری به مدیریت شهری هستیم.
عزیززاده گرجی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی زمینه‌های نقش فعال شهرداری در صحنه مدیریت شهری بسیار فراهم است.افزود؛ در حال حاضر شهرداری می‌تواند نقش جدی و موثری را ایفا بنماید و آن هم در همه عرصه ها نه صرفاً حوزه عمرانی؛ بلکه در حوزه های اقتصادی، اجتماعی ،فرهنگی، علمی، آموزشی و پرورشی.

فرماندار ویژه شهرستان بابل گفت؛ با حضور در میان مردم مسائلی مطرح می‌شود که درمیابیم از ۱۰ سال گذشته تاکنون هیچ اتفاق خاصی نیفتاده است و این می‌طلبد که با ایجاد انسجام و همدلی و حفظ آن در درون زمینه های برون رفت از این مشکلات را ایجاد کنیم.
وی بیان کرد‌؛ ما شدیداً در شورا نیازمند یک انسجام داخلی ،اتحاد ،همدلی و همصدایی هستیم.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه در سطح شهرستان نیز نیازمند یک اتحاد و همدلی و انسجام داخلی هستیم، افزود؛ ما در شهرستان فاقد طرح توسعه و پیشرفت متوازن و پایدار هستیم که در سال جاری انتظار می‌رود روی آن کار شود و تحقق خیلی از برنامه ها دور از انتظار نیست.
وی با اشاره به اینکه همه ما معترفیم عقب‌افتادگی شهرستان بسیار زیاد است، گفت؛ مشکلاتی مطرح می‌شود که حدود یک دهه شروع به کار شده اما به پایان نرسیده است.
نماینده عالی دولت در بابل گفت؛ شدیدا نيازمند حمایت‌های استانی و ملی علاوه برای تکیه بر ظرفیت‌های درون شهرستانی هستیم.

این مسئول افزود؛ اگر نباشد آنچه که دغدغه دولت است و تأکیدات مقام معظم رهبری که باید مسائل مردم حتی مسائل روزمره گی انان حل گردد باید بستر حل مشکلات را فراهم کنیم تا با حضور نیروهای درونی و کمک نیروهای بیرونی به رفع و رجوع مشکلات بپردازیم.