عزم جهادی برای جهش توليد در جهت توسعه برق بوشهر
عزم جهادی برای جهش توليد در جهت توسعه برق بوشهر
سکان نیوز:مهندس غلامرضا نصيري مدير عامل شركت برق منطقه اي استان هاي فارس و بوشهر و هيات همراه با عبدالكريم گراوند استاندار بوشهر و مهرداد ستوده معاون عمراني استانداري بوشهر ديدار كردند ، در اين ديدار بر لزوم اتخاذ راهكارهايي براي شتاب بخشي به جهش توليد در راستاي فرامين مقام معظم رهبري با توسعه زير ساخت هاي صنعتي در اين استان و با توجه به تامين بهينه و انتقال هدفمند و تقويت شاخص هاي انتقال برق و انرژي تاكيد گرديد.

به گزارش سکان نیوز/عبدالكريم گراوند استاندار بوشهر با بيان اينكه از همه ظرفيت هاي قانوني براي تحقق جهش توليد بايد استفاده كرد گفت: موضوع جهش توليد نبايد در پيچ و خم هاي اداري متوقف شود برهمين اساس همه دستگاه ها بايد نهايت همت و همكاري را براي سرعت بخشي در راه اندازي واحدهاي توليدي اين استان به كار ببندند ، در حالي كه پيش فرض همه اين موارد تامين پايدار برق و انتقال آن بر اساس يك مبناي فني و توسعه يافته است.

گراوند بر لزوم تسهيل و رفع موانع توليد در همه زمينه ها و از جمله در حوزه برق و انرژي تاكيد كرد و افزود:به كارگيري همه ظرفيت ها براي توسعه در حوزه توليد، خواسته نظام و رهبرمعظم انقلاب است درهمين ارتباط بايد تلاش كرد در سال جاري گامي متفاوت از سال هاي قبل در اين زمينه برداشته شود.
مهندس غلامرضا نصيري مدير عامل برق منطقه اي فارس و بوشهر نيز در اين نشست با بيان اينكه اجراي برنامه ها و الزامات براي تحقق منويات مقام معظم رهبري از جمله اولويت هاي اصلي ما است گفت: در اين زمينه برنامه ريزي مدون براي تحقق شعار سال انجام شده است.
مدير عامل شركت برق منطقه اي استان فارس تاكيد كرد : در سال جاري با برنامه ريزي براي اجراي 264 ميليارد تومان پروژه در استان بوشهر گام بلندي در جهت اهداف توسعه برداشته خواهد شد .
مهندس نصيري با اشاره به برخي مستندات و سخنان استاندار بوشهر مبني بر ارتقاي جايگاه استان بوشهر در رونق توليد اضافه كرد: اين استان در رونق توليد با همدلي، همراهي و تلاش مضاعف همه فعالان اقتصادي به رتبه هفتم كشور ارتقا يافت و قطعا توسعه زير ساخت هاي تامين و انتقال برق و انرژي و اجراي طرح هاي كليدي و توسعه در اين حوزه نقش قابل توجهي در ارتقاي اين جايگاه دارد .
مدير عامل برق منطقه اي فارس اضافه كرد: مهندسان ، مديران ، نيروهاي عملياتي ، كارگران و همه دست اندركاران تامين و انتقال برق در اين شركت به عنوان سربازان و سرداران خط مقدم توليد ايفاي نقش مي كنند تا چرخ اقتصاد و توسعه به ويژه در مناطق محروم و كم برخوردار از حركت نايستد ، بسياري از مناطق و شهرستان هاي استان بوشهر از جمله مناطق اولويت دار براي تامين و انتقال برق و انرژي است و امسال شاهد بهره برداري و اجراي طرح هاي كليدي و قابل توجه دراين مناطق هستيم .
مهندس نصيري همچنين گفت: همه برنامه ريزي ها براي دستيابي به افق توسعه و تامين برق و انرژي در استان بوشهر به عنوان يكي از محورهاي مهم براي توسعه استان انجام شده است ، اين برنامه ريزي ها منطبق با طرح آمايش سرزمين و بر مبناي چشم انداز توسعه اين استان و تحليل نيازمندي ها و موانع و محدوديت ها ديده شده است .
در اين ديدار مهندس حمزه روغنيان معاون بهره برداري شركت برق منطقه اي استان فارس و بوشهر و همچنين مهندس شجاعي پور مدير امور انتقال استان بوشهر ، مدير عامل را همراهي كردند.
  • نویسنده : 1161