ذبیحی؛ ظرفيت سازي و تقويت پيمانكاران يكي از مسئوليت هاي جدي مديران است
ذبیحی؛ ظرفيت سازي و تقويت پيمانكاران يكي از مسئوليت هاي جدي مديران است
سکان نیوز؛ جلسه هماهنگي مديران برق شرق استان خراسان رضوی به منظور كنترل پيك زمستاني ، استقرار كارگزاري ها و كاهش تلفات به صورت مجازي و با حضور مديرعامل برگزار شد

در ابتداي اين جلسه مجازي دكتر سينا كوثري مجري كاهش تلفات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گزارشي از آخرين وضعيت تلفات در سطح شركت و نتايج اقدامات مديريت برق شهرستان ها در اجراي پروژه هاي تعريف شده ارائه و برنامه هاي مدنظر به منظور تحقق اهداف اين شاخص را تشريح نمود .
در ادامه مهندس مهدي دهقان معاون فروش و خدمات مشتركين گزارش مختصري از بررسي عملكرد شركت در كنترل پيك باربرق ارائه نمود و با توجه به اهميت موضوع مديريت مصرف برق در زمستان ، سرفصل هاي اصلي برنامه هاي ابلاغي در حوزه روشنايي معابر ، كنترل بار ادارات ، جلب همكاري مشتركين صنعتي و اطلاع رساني هاي عمومي را تشريح كرد . واگذاري بخشي از فعاليت هاي حوزه خدمات مشتركين به كارگزاري ها موضوع ديگري بود كه مهندس دهقان به آن اشاره و ضمن تشريح برنامه ها و انتظارت معاونت در شكل گيري و رفع ايرادات آن ، گزارشي از وضعيت وصول مطالبات ارائه كرد .

مهندس شريفي معاون هماهنگي برق شرق استان ، نيز از زحمات مديران شهرستان در اجراي پروژه ها و تلاش در راستاي تحقق اهداف شركت تقدير نمود و در ادامه تعدادي از مديران گزارش اقدامات و مسايل و مشكلات شهرستان را مطرح نمودند .

مديرعامل شركت توزیع برق خراسان رضوی نيز طي سخناني از تلاش ها و زحمات كليه همكاران در مديريت هاي برق شهرستان تقدير نمود و با اشاره به مشكلات و سختي هايي كه پشت سر گذاشته شده ، ابراز اميدواري نمود با درايت و سختكوشي ، چالش هاي پيش رو نيز مرتفع گردد .

مهندس ذبيحي تقويت نيروهاي پيمانكاري به عنوان بازوهاي اصلي شركت در اجراي پروژه ها را از مهمترين مسئوليت هاي مديران دانست و با اشاره به ظرفيت هاي مناسبي كه در جهت واگذاري كارها به بخش خصوصي ايجاد شده ، ابراز اميدواري نمود در اين جهت گام هاي موثري برداشته شود .

وي در ادامه با اشاره به اقدامات ارزشمندي كه در جهت ارائه خدمات غير حضوري با خدمات سبز ، حذف قبض كاغذي ، اپليكيشن برق من ، سامانه ناب پلاس و … صورت گرفته ، استفاده مناسب از ظرفيت ايجاد شده در حوزه همكاران مشتركين را مورد تاكيد قرار داد و وقت آزاد شده همكاران اين بخش را فرصت مناسبي در راستاي برطرف نمودن كمبود نيروي انساني در ساير بخش ها دانست . وي در پايان رعايت دستورالعمل هاي ستاد مقابله با كرونا و همچنين رعايت مسائل ايمني در كار را مورد تاكيد جدي قرار داد .
لازم به ذكر است مقرر گرديد جلسات هماهنگي با مديران برق شهرستان هر هفته به صورت مجازي برگزار شود .