طرح های عمرانی و اقتصادی سپاه بالاترین ضریب اشتغال‌زایی را دارد
طرح های عمرانی و اقتصادی سپاه بالاترین ضریب اشتغال‌زایی را دارد
سکان نیوز؛ عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: طرح های عمرانی و اقتصادی سپاه از بالاترین ضریب اشتغال‌زایی در کشور برخوردار است.

دکتر علی کریمی فیروزجایی در گفت‌وگویی با اشاره به مشارکت سپاه در عرصه سازندگی کشور افزود: فعالیت سپاه بویژه بسیج سازندگی در عرصه عمرانی موجب مباهات جریان انقلاب است.

نماینده مردم بابل با تشریح اثرات مثبت حضور سپاه در عرصه عمرانی کشور گفت: اجرای پروژه های عظیم عمرانی بویژه در حوزه محرومیت زدایی و ساخت سد، راه، صنایع مادر و سایر فعالیت های زیر بنایی برگ زرینی در کارنامه افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور سپاه را دژ مستحکم و تسخیر ناپذیر انقلاب توصیف کرد و افزود: سپاه با جانفشانی در تأمین امنیت پایدار کشور و پرورش مدیرانی از جنس سردار سلیمانی می‌درخشد.

دبیر هیأت رئیسه مجلس یازدهم لزوم تقویت سپاه و بسیج را خاطر نشان کرد و افزود: با افزایش کارآمدی سپاه و بسیج در عرصه‌های گوناگون ضریب امنیت ملی و پیشرفت کشور ارتقا خواهد یافت.

وی با اظهار اینکه سپاه به نیروی واکنش سریع در برابر تهدیدات خارجی علیه کشورمان تبدیل شد افزود: تقویت همه جانبه سپاه و بسیج مطالبه ملی است.

عضو خانه ملت با تقدیر از راه اندازی قرارگاه‌های پیشرفت و محرومیت زدایی از سوی سپاه در کشور افزود: با راه اندازی این قرارگاه‌ها عملیات محرومیت زدایی در مناطق محروم کشور شتاب یافته است.

وی گفت: سپاه با وجود مطالبه هزاران میلیاردی از دولت بخاطر اجرای پروژه‌های زیرساختی اولویت دار، همچنان و بی منت در عرصه سازندگی کشور حضور فعال دارد.

کریمی فیروزجایی تصریح کرد: ظرفیت سپاه برای اجرای طرح های توسعه فرهنگی و اقتصادی در کشور نیازمند توسعه است.

نماینده بابل در مجلس با تأکید بر عزم مجلس برای حمایت از توان عملیاتی سپاه و بسیج سازندگی در عرصه عمرانی افزود: مجلس سهم اعتبارات عمرانی بسیج سازندگی را بخاطر جذب صد درصدی اعتبارات آن، که به رونق سازندگی منجر می شود، افزایش خواهد داد.

کریمی فیروزجایی گفت: طرح های عمرانی و اقتصادی سپاه از بالاترین ضریب اشتغال‌زایی در کشور برخوردار است