طرح هادی روستای خرماکلا اجرا شد
طرح هادی روستای خرماکلا اجرا شد
در پنجمین روز از ایام مبارک دهه فجر با حضور فرماندار قائمشهر معاون، معاون عمرانی فرمانداری قائمشهر، بخشدار مرکزی، مدیر بنیاد مسکن قائمشهر و اعضای شورای بخش، دهیار و شورای روستای خرماکلا و اهالی این روستا طرح هادی روستای خرماکلا به طول ۱۵۰۰ متر انجام شد.

به گزارش سکان نیوز، جواد مولایی قرا فرماندار قائمشهر در این مراسم گفت: در دو سال گذشته ۸۵ درصد از اعتبارات قائمشهر به روستاها اختصاص پیدا کرد و در سال گذشته هم در منطقه بالاتجن پروژه‌های مختلفی اجرا شد و در سال جاری هم ۵ مسیر دیگر این منطقه روکش آسفالت خواهد شد.

حق پناه مدیر بنیاد مسکن قائمشهر با اشاره به مشارکت اهالی و دهیاری خرماکلا در اجرای طرح افتتاحی فوق گفت: آسفالت این مسیر، در روستای خرماکلا با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال اجرا شد که ۲ میلیاردونهصدمیلیون تومان توسط اهالی و مابقی با اعتبارات دولتی و قیر رایگان انجام شده است.

در ادامه نادعلی زاده شورای روستای خرماکلا ضمن خیر مقدم به مسئولان و مدعوین گفت: طرح هادی روستای خرماکلا به طول ۱۵۰۰ متر در کوچه و خیابان‌های این روستا اجرا شد که از مساعدت اهالی، دهیاری و بنیاد مسکن و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تشکر و قدردانی می شود.