طرح خدمات غیر حضوری 3070 سازمان به گام بیست و یکم خود رسید
طرح خدمات غیر حضوری 3070 سازمان به گام بیست و یکم خود رسید
سکان نیوز؛ مدیر کل تامین اجتماعی یزد گفت: در دوشنبه دیجیتالی دیگر و با رونمایی از بیست و یکمین خدمت غیر حضوری سازمان 21 طرح از 30 طرح پیش بینی شده در مسیر غیر حضوری قرار گرفت

مدیر کل تامین اجتماعی استان یزد با اعلام خبر رونمایی از بیست و یکمین خدمت غیر حضوری طرح 3070 سازمان تامین اجتماعی گفت : به حمدلله با همت و مساعی ارزشمندانه مدیران ارشد سازمان گامی بزرگ در راستای هرچه بیشتر خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی در حال برداشته شدن است .

وی خاطر نشان کرد :این طرح که از دوشنبه 12 آبان ماه سالجاری با خدمت غیر حضوری پرداخت هدیه ازدواج آغاز گردید با اخذ غیر حضوری درخواست کفالت و بازرسی در دوشنبه 15 دی ماه به پله بیست و یکم رسید .

درویشی گفت: بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی es.tamin.ir و ثبت نام در سامانه از 20 خدمت ارائه شده استفاده نمایند.

مدیر کل تامین اجتماعی استان با برشمردن 21 خدمت ارائه شده ، ابراز امیدواری کرد 9 طرح باقیمانده تا نیمه اول بهمن ماه سالجاری رونمایی و قابلیت اجرایی پیدا خواهد کرد.
گفتنی است با اجرای این طرح عظیم خدمات غیر حضوری موسوم به 3070 تا بهمن ماه سالجاری جاری و با غیر حضوری شدن 30 خدمت مهم سازمان تامین اجتماعی، از 70 میلیون مراجعه حضوری به شعب و واحدهای بیمه ای سراسر کشور کاسته خواهد شد.