طرح امکان انتقال سوابق بین صندوق‌های بیمه‌ای در صحن مجلس
طرح امکان انتقال سوابق بین صندوق‌های بیمه‌ای در صحن مجلس
سکان نیوز؛ عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: هفته آینده طرح امکان انتقال سوابق بین صندوق‌های بیمه‌ای در صحن مجلس مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به دستورکار مجلس در هفته آینده گفت: هفته آینده طرح اصلاح نظام بانکی در صحن مجلس مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به حجم بالای این طرح، پیش‌بینی می‌شود تا رسیدگی به این طرح زمان زیادی را به خود اختصاص دهد و ممکن است پس از گذشت شش جلسه طبق آئین‌نامه داخلی مجلس، جلسات صحن در روزهای غیرتعطیل به صورت مستمر برای رسیدگی به این طرح برگزار شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: همچنین هفته آینده طرح امکان انتقال سوابق بین صندوق‌های بیمه‌ای در صحن مجلس مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

* توضیحات عین‌اللهی در مجلس درباره نحوه هزینه‌کرد ارز دارو

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: همچنین در حوزه نظراتی در مورد نحوه هزینه‌کرد ارز تخصیص یافته برای تأمین دارو و تجهیزات پزشکی در قالب ماده 107 آئین نامه داخلی مجلس و با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس سازمان غذا و دارو مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت و وزیر توضیحاتی را در این باره به نمایندگان ارائه خواهد کرد.

* ابتلای وزیر ورزش به بیماری کرونا

وی افزود: همچنین علاوه بر این، هفته آینده سؤال احمد راستینه نماینده مردم شهر کرد از سجادی وزیر ورزش و جوانان در دستوکار صحن قرار دارد که چنانچه دوره بیماری کرونا وزیر ورزش به پایان رسیده باشد و امکان حضور وی در جلسه فراهم باشد این سؤال در دستورکار صحن قرار خواهد داشت.