طبق مصوبه مجلس صیانت از حقوق هسته‌ای کشور رسالت قطعی دولت است
طبق مصوبه مجلس صیانت از حقوق هسته‌ای کشور رسالت قطعی دولت است
سکان نیوز؛ عضو هیئت رئیسه مجلس خاطر نشان کرد: طبق مصوبه مجلس صیانت از حقوق هسته‌ای کشور رسالت قطعی دولت است.

علی کریمی فیروزجایی در مراسم ویژه برنامه جشن انقلاب اسلامی افزود: سازش ناپذیری در قبال سیاست‌های مزورانه و جنایتکارانه کاخ سفید از اصول تغییر ناپذیرنظام اسلامی است.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با تاکید بر عزم راسخ مسئولان کشور به تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب در راه تداوم آرمان‌های رفیع انقلاب افزود: عزت وسعادتمندی کشورو ملت ایران در گرو دست نکشیدن از اصول و آرمان‌های جاودان امام و شهدا و رهبری است.

نماینده مردم بابل تصریح کرد: راه امام و رهبری، عزت بخشی و هویت یابی مردم و حریت وآزادگی آنان است که در پرتو ایستادگی بر اصول ومحکمات انقلاب حاصل شد.

وی با اشاره به مذاکرات وین گفت: ایران مذاکره برای توافق زیر فشار را نمی‌پذیرد و هرگز خیال خام آمریکا و غربی‌ها در مورد عقب نشینی کشورمان از مواضع اصولی وپایدارش تعبیر نخواهد شد.

کریمی فیروزجایی با تاکید بر تداوم اعتلای صنعت هسته‌ای کشورمان افزود: هیچ قدرتی در دنبا نمی‌تواند حق مسلم وطبیعی کشورمان در بهره مندی از دانش صلح آمیز هسته‌ای را نادیده بگیرد.

این مسئول پارلمانی اظهار کرد: چه توافق وین حاصل شود یا شکست بخورد، صنعت هسته‌ای کشورمان تعطیل نخواهد شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خاطر نشان کرد: طبق مصوبه مجلس صیانت از حقوق هسته‌ای کشور رسالت قطعی دولت است.

نایب رئیس فراکسیون اقدام پیش‌دستانه مجلس علیه تهدیدات آمریکا ادامه داد: ایران اسلامی برای تمامی سناریوهای پیش بینی شده در مذاکرات برجامی راهکار ونقشه راه دارد و بهیچ وجه در این میان دست بسته نیست.

نماینده مردم بابل همچنین با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور افزود: با مشی پیگیرانه دولت سیزدهم رویه‌های قانونی برای اصلاح فرآیندهای ناصحیح اقتصادی در کشور شناسایی وحرکت برای بهبود شاخص‌های مربوطه آغاز شد.

این نماینده مجلس گفت: به رغم وجود برخی مشکلات فراوان در کشور، افق روشنی برای آینده و تحولات عرصه حکمرانی پیش رو قرار دارد.

عضو هیئت رئیسه مجلس با تاکید بر لزوم حضور جوانان در صحنه‌های انقلاب افزود: آینده کشور متعلق به جوانان است و راه درخشان انقلاب باید با حضور پرشور جوانان متعهد وانقلابی تداوم یابد.