ضرورت حضور پر رنگ مردم در برگزاری هفته دفاع مقدس
ضرورت حضور پر رنگ مردم در برگزاری هفته دفاع مقدس
سکان نیوز؛ فرماندار ویژه شهرستان با اشاره به فعال سازی حوزه مردمی برنامه های هفته دفاع مقدس، گفت: ذکر این نکته نیز ضروری است که مجموعه عظیم این دستاوردها بدون حمایت ها و کمکهای مردمی در آن دوران امکان پذیر نبود.

به گزارش سکان، قاسم عزیززاده گرجی درکمیته برنامه ریزی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به اهمیت جایگاه ایثارگری در جامعه ابراز داشت:از بزرگ‌ترین دستاوردهای دفاع مقدس شکل گیری روحیه مقاومت ملی در ملت ایران بوده که توانسته منشأ بسیج عمومی در مقابله با تجاوز و‌هجوم ناجوانمردانه دشمن باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابل بیان داشت:دفاع مقدس گنجینه عظیمی است که بایدثبت و ضبطِ گردد ونباید هیچگاه حتی ازجزییات این دوران غفلت کنند.

وی تصریح کرد:حفظ و بازسازی یادگارهای دفاع مقدس از وظایف مهمی است که همگان باید به آن توجه کنند و باید با ابزار هنر آنان را برای مردم به تصویر کشاند.

فرماندار ویژه شهرستان بابل در بخش دیگری از سخنانش به فعال سازی حوزه مردمی این حوزه اشاره کرد و افزود : ذکر این نکته نیز ضروری است که مجموعه عظیم این دستاوردها بدون حمایت ها و کمکهای مردمی در آن دوران و همکاری، هماهنگی و پشتیبانی سایر ارگانها و نهادها از جمله جهاد سازندگی و هلال احمر در بخش های مختلف میسر نمی‌گردید وامروز هم باید در این حوزه مردم نقش‌پررنگی داشته باشنددر همه کمیته ها باید از ظرفیت مردم استفاده شود.

وی ادامه داد؛ رهبر معظم انقلاب نیز در سخنان اخیر خودشان بر تحریف دستاوردهای دفاع مقدس از سوی دشمنان تاکید کردند و گفتند: جریان تحریف بدنبال کم‌اهمیت جلوه دادن دفاع مقدس،از اهداف و ارزش‌های والاست که باید به آن توجه کرد تا با پشتوانه منطقی واستدلال درست دستاوردهای دفاع مقدس را بسط وگسترش داد.