ضرورت تلفیق دانش و مهارت/ افتتاح و کلنگ زنی 6 پروژه تولیدی و آموزشی در بابل
ضرورت تلفیق دانش و مهارت/ افتتاح و کلنگ زنی 6 پروژه تولیدی و آموزشی در بابل
سکان نیوز؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل با اشاره به افتتاح 4پروژه تولیدی و آموزشی در پنجمین روز هفته دولت بیان داشت؛ 2 پروژه نیز در شهر گتاب کلنگ زنی شد.

به گزارش سکان، دکتر قاسم عزیززاده گرجی در مراسم کلنگ زنی مجتمع ورزشی دبستان علی محمدی شهر گتاب ضمن گرامیداشت هفته دولت ویادوخاطره دوشهید گرانقدر دولت بیان داشت:انسان سازی، فلسفه اصلی آموزش و پرورش است وهدف از ساخت مدرسه توسط دولت وخیرین تربیت و انسان سازی است که با تدارک و تجهیز مدارس به انسان سازی کمک می‌کنند.

وی بیان داشت:خیرین همواره در کنار آموزش و پرورش برای تحقق اهدافش قرار داشته اند و خیرین بهترین نقطه را برای کار خیر و سرمایه گذاری یعنی آموزش و پرورش وانسان سازی انتخاب کرده اند.

فرماندار بابل با اشاره به نیاز مبرم کشور به وجود و اقدام خیرین مدرسه ساز و نیکوکاران اظهارداشت:البته نقش دولت را در برطرف شدن این مشکلات نمی‌توان نادیده گرفت چرا که رسیدگی به این اوضاع تحصیلی تنها بر عهده این نهاد است. در هر صورت در بسیاری از کشورهای پیشرفته نیز ما شاهد سازمان‌های مردم نهاد بسیاری هستیم که با یاری مردم و در کنار کمک‌های دولتی مشکلات جامعه را رسیدگی و سامان می‌بخشند.

وی در ادامه با اشاره به افتتاح سردخانه تعاون روستایی بخش گتاب بیان داشت؛ این سردخانه با ظرفیت 300 تن و با اعتبار 1میلیارد و 500 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

عزیززاده گرجی از افتتاح دو واحد گلخانه در بخش گتاب خبر داد و افزود؛ این دو واحد گلخانه با سرمایه گذاری 2 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان با اشاره به افتتاح مرکز کارآموزی بین کارگاهی مخابرات در بابل اظهار داشت؛ تلفیق دانش و مهارت یک کار را ماندگار خواهد کرد و باید مهارت آموزی در شهرستان رونق بیشتری بگیرد.