ضرورت تسریع در فرآیند احداث مسکن جوانان جزیره قشم
ضرورت تسریع در فرآیند احداث مسکن جوانان جزیره قشم
سکان ؛ رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از روند آماده‌سازی و اجرای عملیات عمرانی احداث مسکن جوانان جزیره در روستاهای باسعیدو و درکو بازدید کرد.

افشار فتح‌الهی در بازدید از روند اجرای پروژه مسکن جوانان در روستاهای باسعیدو و درکو؛ بر ضرورت تسریع فرآیند عملیات عمرانی این پروژه‌ها تاکید نمود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین قشم افزود: طرح مسکن جوانان جزیره قشم، در راستای اجرای قانون جهش تولید مسکن همسو با قانون مصوب مجلس و سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم، طی ماه‌های گذشته آغاز شده و امیدواریم در آینده نزدیک به اتمام برسد.

وی اظهار داشت: این طرح در روستاهای مختلف جزیره با هدف رفع نیاز جزیره‌نشینان به مسکن به‌عنوان یکی از اقدامات اصلی و اساسی در دستورکار قرار گرفته و پس از پایان مرحله اول آن، برای ثبت‌نام از بازماندگان متقاضی مسکن برنامه‌ریزی خواهد شد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان ابراز امیدواری کرد: با همکاری خوب‌ صورت گرفته میان سازمان منطقه آزاد قشم، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شبکه بانکی، فرآیند دریافت تسهیلات متقاضیان به‌زودی انجام‌ شده و عملیات عمرانی طرح مسکن جوانان با سرعت بیشتری اجرا شود.

گفتنی است، تاکنون ۲۲٫۵هکتار زمین در ۴مرحله به‌عنوان خدمتی ماندگار از دولت مردمی و منطقه آزاد قشم به طرح مسکن جوانان اختصاص‌ یافته که با اجرای آن بیش از ۱۸۷۰نفر از جوانان بومی جزیره قشم از نعمت داشتن مسکن بهره‌مند می‌شوند