ضرورت بهره گیری از توانمندی بانوان در پیشبرد اهداف شرکت
ضرورت بهره گیری از توانمندی بانوان در پیشبرد اهداف شرکت
سکان نیوز؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با تاکید بر ضرورت بهره گیری از توانمندی بانوان در پیشبرد اهداف این شرکت ، افزود؛بانوان در پویایی شرکت نقش بسزایی دارند.

به گزارش سکان نیوز، فرامرز سپری در نخستین جلسه هم اندیشی با بانوان شاغل در ستاد گفت: بانوان از توانمندی و ظرفیت بسیاری در حوزه های مختلف برخوردارند که اگر درست استفاده شود و به جایگاه زنان شاغل در سطوح مختلف اجرایی بها داده شود می توان به دستاوردهای بزرگی دست یافت.
وی گفت:پرداختن به مسائل زنان نيازمند نگرشي نو در تمامي سطوح جامعه است و تجربه نشان داده است كه زنان در فرصتهاي مساوي صلاحيتهاي خود را در تحقق مسئوليتهاي اجتماعي و بسياري از عرصه هاي ديگر نشان داده اند و برخي از زنان شايسته اند و عملكردي خيلي بهتر از مردان داشته اند.
سپری غفلت و عدم بهره مندی از توانایی و ظرفیت بانوان را موجب زیان مجموعه سیستم ها بیان کرد و افزود: استفاده از این پتانسیل موجب شتاب رشد، توسعه و پویایی در بخش های مختلف همچنین ایجاد انگیزه، شور، نشاط و امیدواری میان نسل آینده ساز کشور می شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران یادآورشد: بانوان در همه عرصه ها توانایی خود را نشان داده اند و اگر توانمندی بانوان در شرکت استفاده شود می توانیم دستاوردهای خوبی داشته باشیم.