شکریان؛ سازمان تبلیغات اسلامی از جمله رویشهای انقلاب اسلامی است
شکریان؛ سازمان تبلیغات اسلامی از جمله رویشهای انقلاب اسلامی است
سکان نیوز؛ حجت الاسلام شکریان گفت؛ سازمان تبلیغات اسلامی در سال های فعالیت خود در عرصه‌های ترویج فرهنگ دینی نیز تاثیر گذار بوده است و راه اندازی مدرسه «صدرا» به عنوان یکی از اقدامات مناسب تعلیمی، تربیتی و تبلیغی این سازمان بوده است.

به گزارش سکان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین ناصر شکریان در دیدار نمایندگان با کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بابل بیان داشت این سازمان یکی از مردمی ترین نهاد های انقلاب اسلامی دراحیاء و اشاعه اندیشه تابناک اسلام در همه زمینه‌های اسلامی در میان مردم می باشد.
وی ادامه داد؛ این سازمان در دفاع از اصول اسلام، نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی و شناخت توطئه‌های فرهنگی- تبلیغی بیگانگان و تبیین انحطاط و بطلان مکتب‌های الحادی و انحرافی و مبارزه با آفت‌های التقاط و تحجر با تکیه بر جامعیت اسلام پیش قدم بوده است.
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران اظهار داشت؛ گسترش کمی و کیفی تبلیغات دینی مردمی و برانگیختن احساس مسئولیت عمومی در قبال اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در شکل گیری این سازمان به عنوان یکی از نهاد های فرهنگی اسلام راستين و تبلور حيات معنوی و تعيين و ترويج شاخصای اعتقادی، تاثیر گذار بوده است.
وی افزود؛ در طی سالهايی كه از فعاليت اين سازمان سپری شده است به اقتضا، نيازمنديهای مطرح در سطح جامعه و به تناسب سياستهای كلی نظام اسلامی فعاليتهای اين سازمان دستخوش تغيير و تحول بوده است.وتوانست در تمام عرصه های تبلیغی با دستخوش تغییرات موجود خوب بدرخشد.
شکریان افزود؛ سازمان تبلیغات اسلامی در سال های فعالیت خود در عرصه‌های ترویج فرهنگ دینی نیز تاثیر گذار بوده است و راه اندازی مدرسه «صدرا» به عنوان یکی از اقدامات مناسب تعلیمی، تربیتی و تبلیغی این سازمان بوده است، که از جمله نیاز های جامعه امروزی بوده است که توانسته دغدغه های خانواده ها را مرتفع سازد .
این مقام مسئول در بخشی دیگر از سخنانش ابراز داشت؛ باتوجه به عملکرد خوب این سازمان اما در سالهای اخیر سازمان تبلیغات اسلامی کمتر مورد توجه قرار گرفته است وبرای مصادق این امر می توان به حداکثر حق الزحمه روحانیون ومبلغین اشاره نمود که یک میلیون وپانصد هزار تومان بوده است که باتوجه به شرایط اقتصادی امروز بسیار ناچیز بوده است.
وی درپایان سخنانش با اشاره به آگاهی بخشی این نهاد فرهنگی از مجلس یازدهم خواستار توجه ویژه به این سازمان شد تا این سازمان بتواند باعث تغییر و تحول در نظام فرهنگی جامعه گردد.